H Toyota παρουσιάζει τις μπαταρίες υδρογόνου του μέλλοντος

Toyota Hydrogen

Η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε τους καινοτομικούς κυλίνδρους αποθήκευσης υδρογόνου, που μπορούν να προσφέρουν ενέργεια όχι μόνο στα αυτοκίνητα αλλά και στα σπίτια του μέλλοντος για την παραγωγή ηλεκτρισμού.

Οι κύλινδροι αυτοί, που θα παρουσιαστούν επίσημα από την Toyota σε λίγες μέρες στην Έκθεση Κινητικότητας της Ιαπωνίας (Japan Mobility Show Bizweek), μοιάζουν με γιγάντιες μπαταρίες AA καθώς θα μπορούσαν να τροφοδοτήσουν κυψέλες καυσίμου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό σημαίνει ότι ο ανεφοδιασμός ενός FCEV (οχήματος με κυψέλες καυσίμου) θα μπορούσε να είναι γίνει απλός και τάχιστος, μόνο με την αλλαγή των κυλίνδρων αυτών.

Κάτι τέτοιο θα ήταν αρκετό να φέρει στο επίκεντρο της παγκόσμιας σκηνής της ηλεκτροκίνησης τα αυτοκίνητα υδρογόνου, στα οποία η Toyota ποτέ δεν έπαψε να πιστεύει. Άλλωστε, στην ίδια έκθεση θα παρουσιάσει για πρώτη φορά και την αγωνιστική GR Corolla υδρογόνου, που συμμετέχει σε αγώνες αντοχής από το 2023.

Πίσω στους επαναστατικούς κυλίνδρους αποθήκευσης υδρογόνου της Toyota, η καινοτομία τους τώρα είναι ότι η εταιρεία κατάφερε να μειώσει το μέγεθος και το βάρος τους ώστε να γίνουν φορητοί. Αυτό στοχεύει στο να κάνει το υδρογόνο μια "οικεία και ασφαλή πηγή ενέργειας που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες καθημερινές καταστάσεις".

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι φορητοί κύλινδροι υδρογόνου προβλέπεται να έχουν διάφορες χρήσεις, όπως η τροφοδοσία κυψελών καυσίμου για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας ή για μαγείρεμα μέσω καύσης υδρογόνου. Σχετικά με το τελευταίο, η Toyota συνεργάστηκε με την Rinnai Corporation για να αναπτύξει έναν υδρογονοκίνητο μαγειρικό φούρνο.

Ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι ότι η Toyota οραματίζεται πως οι κύλινδροι υδρογόνου θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν όπως οι γιγάντιες μπαταρίες AA. Όπως φαίνεται σε μία από τις εικόνες, οι ιδιοκτήτες FCEV θα μπορούν να αλλάζουν κυλίνδρους για "ανεφοδιασμό".

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, η εταιρεία βλέπει τη νέα αυτή συσκευή αποθήκευσης και μεταφοράς υδρογόνου ως έναν τρόπο τροφοδοσίας απομακρυσμένων κτιρίων και φυλακίων.

Πέραν των κυλίνδρων υδρογόνου, στην ίδια έκθεση η αυτοκινητοβιομηχανία θα παρουσιάσει και ένα «σύστημα αποθήκευσης ενέργειας» που χρησιμοποιεί μπαταρίες από ηλεκτρικά οχήματα στο τέλος του κύκλου ζωής τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Toyota ανέφερε ότι «διάφοροι τύποι χρησιμοποιημένων μπαταριών με διαφορετικούς βαθμούς φθοράς μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν για να μεγιστοποιηθεί η υπολειπόμενη αποθηκευτική τους ικανότητα»ώστε να συμβάλουν στη σταθερή παροχή ηλεκτρικής ενέργειας και στη διάδοση της ανανεώσιμης ενέργειας σε συνδυασμό με ηλιακά, αιολικά και άλλα συστήματα.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ