Έρχονται τα ηλεκτρικά Volkswagen με αυτονομία diesel

VW ID.4

Αύξηση της αυτονομίας στα 700 χιλιόμετρα, καθώς και επιτάχυνση της φόρτισης, περιλαμβάνει το πλάνο εξέλιξης της πλατφόρμας MEB της Volkswagen - όχι μόνο για τα μελλοντικά αλλά και για τα υπάρχοντα μοντέλα της οικογένειας ID.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πέραν της αύξησης της αυτονομίας στα 700 km (κατά WLTP), η μείωση του χρόνου φόρτισης της μπαταρίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα προκύψει από την αναβάθμιση της πλατφόρμας ΜΕΒ σε δυναμική φόρτισης ως και 200 kW, από 125 kW που είναι η υψηλότερη της γκάμας της σήμερα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εξελιγμένη από το 2015 αποκλειστικά για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ξεκινώντας από το ID.3, η πλατφόρμα ΜΕΒ χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή σε 9 μοντέλα του ομίλου VW (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda). Όσοι είναι ήδη κάτοχοι ενός από αυτά τα εννέα μοντέλα θα έχουν τη δυνατότητα αναβάθμισης της πλατφόρμας.

Για τα καινούρια μοντέλα των ID.3, ID.4 και ID.5 ενδέχεται να υπάρξει ένα facelift για να εισαχθεί η αναβάθμιση της ΜΕΒ, όπως και για το ολοκαίνουριο van ID.Buzz. Το Aero B, που αναμένεται το 2025, έτσι κι αλλιώς θα βασιστεί εξαρχής σε αυτήν, όπως και η έκδοση μεγαλύτερου μήκους του ID.Buzz που προορίζεται για την αμερικανική αγορά. Ωστόσο, δεν αναμένεται να ισχύσει το ίδιο και για το citycar ID.Life, λόγω περιορισμένου χώρου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέραν της αυτονομίας και της ταχύτητας φόρτισης, η αναβάθμιση της πλατφόρμας θα επιτρέψει και τη βελτίωση των επιδόσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων του ομίλου VW. Η γερμανική εταιρεία στοχεύει να αυξήσει την ισχύ στους 350 PS και να ρίξει την επιτάχυνση 0-100 km/h των ID με διπλό ηλεκτροκινητήρα κάτω από τα 5,5 δευτερόλεπτα. Το ταχύτερο όλων σήμερα, το VW ID.5 GTX των 299 ίππων, χρειάζεται σήμερα 6,2'' για το σπριντ αυτό.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ