H Volkswagen σχεδιάζει ηλεκτρικό πόλης κάτω των 20.000 ευρώ

vw id.2 all maketa

Η εταιρεία του Wolfsburg επιβεβαίωσε ότι θα εξελίξει σε συνεργασία με τη Skoda ένα νέο μικρό ηλεκτρικό citycar, που θα αντικαταστήσει το Volkswagen e-up! με προσιτή αρχική τιμή.

Μετά την παρουσίαση του ηλεκτρικού πρωτοτύπου ID.2all πριν από λίγες εβδομάδες, το οποίο θα αποτελέσει τη βάση για ένα συμπαγές hatchback κάτω των 25 χιλιάδων ευρώ, τώρα η Volkswagen προετοιμάζει κι ένα μικρότερο και πιο προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης.

Ο CEO της Volkswagen Thomas Schafer με το πρωτότυπο VW ID.2All
Ο CEO της Volkswagen Thomas Schafer με το πρωτότυπο VW ID.2All
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Thomas Schafer, επιβεβαίωσε τα παραπάνω, και σε ερώτηση για τον χρονικό ορίζοντα του λανσαρίσματος του νέου αυτού ηλεκτρικού citycar είπε ότι η προθεσμία είναι το 2027: «Πρέπει να έρθει το 2026, ή το 2027 το αργότερο», είπε ο Γερμανός. «Για τη Volkswagen είναι σχεδόν μια υποχρέωση να το πετύχουμε σωστά. Πρέπει να φτιάξουμε ένα αυτοκίνητο που να είναι προσιτό. Αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει γρήγορα, χωρίς συμβιβασμούς στην αξία των εταιρειών μας».

Το Volkswagen e-up! φτάνει στο τέλος της διαδρομής του το 2024
Το Volkswagen e-up! φτάνει στο τέλος της διαδρομής του το 2024

Το VW e-up!, στο μεταξύ, θα έχει κάνει χώρο στην αγορά πολύ νωρίτερα, καθώς το τέλος της διάθεσής του προσδιορίζεται για το 2024 από τον Schafer. Το ηλεκτρικό που θα το διαδεχθεί θα βασίζεται πλέον στην παραλλαγή μικρών αυτοκινήτων της πλατφόρμας ΜΕΒ+ και θα εξελιχθεί μαζί με τη Skoda - που σημαίνει ότι πιθανότατα και η τσεχική εταιρεία θα εντάξει το ίδιο μοντέλο στη γκάμα της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε ερώτηση πώς μπορεί μία εταιρεία να έχει κερδοφορία σήμερα από ένα φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ο Schafer απάντησε πως «είτε λύνεις το γρίφο με τις οικονομίες κλίμακας, είτε μειώνεις το μέγεθος της μπαταρίας, είτε βρίσκεις έναν συνεργάτη για περαιτέρω οικονομίες κλίμακας. Δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα, έχουμε τέσσερα παράλληλα κανάλια εργασίας αυτή τη στιγμή», κατέληξε ο διοικητής της Volkswagen.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ