Στο πλαίσιο της αύξησης του αριθμού των ηλεκτρικών «Ioniq» στη γκάμα της, η Hyundai δεν αποκλείεται να φέρει και μικρότερα νέα μοντέλα του είδους πάνω στην καινούργια E-GMP πλατφόρμα.
Ήδη η μάρκα έχει παρουσιάσει το πρωτότυπο Ioniq 6, που θα μας οδηγήσει σε ένα μεσαίο ηλεκτρικό σεντάν στα τέλη του 2022, το οποίο βασίζεται πάνω στη νέα E-GMP πλατφόρμα, ενώ και το Ioniq 5, το ηλεκτρικό compact crossover που παράγεται πάνω σε αυτή, είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες σε πολλές αγορές.
Μετά από τα δύο αυτά μοντέλα, η Hyundai σχεδιάζεται να φέρει στην αγορά και ένα νέο ηλεκτρικό μεσαίο SUV, το Ioniq 7, το οποίο θα λανσαριστεί το 2024.
BUY NOW
Το ζήτημα από εκεί και πέρα είναι το τι θα συμβεί με μικρότερα ηλεκτρικά Ioniq, που φυσιολογικά θα πρέπει να φέρουν τους αριθμούς 2, 3 ή και 4.
Για το θέμα ρωτήθηκε από την Automotive News Europe ο Thomas Schemera, Επικεφαλής Marketing της Hyundai, ο οποίος απάντησε ότι: «Θα ήταν λογικό να επεκτείνουμε τις δυνατότητες της E-GMP πλατφόρμες στα μικρότερά μας αυτοκίνητα. Σίγουρα εγώ θα ψήφιζα για ένα τέτοιο project. Δεν θέλω όμως να το επιβεβαιώσω αυτή τη στιγμή επίσημα, όμως δείχνει πολύ πιθανό να συμβεί».
Με βάση τις δηλώσεις του ανθρώπου της Hyundai, είναι κατανοητό ότι στο άμεσο μέλλον υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δούμε αυτά τα νέα μικρά ηλεκτρικά Hyundai που θα βασίζονται στο πάτωμα των μεγαλύτερων Ioniq. Ανάμεσά τους, αναμένεται να περιλαμβάνεται και ο αντικαταστάτης του Kona Electric.
Ωστόσο ο Schemera σημειώνει ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα που θα πρέπει να λυθεί εάν ένα νέο μικρότερο Hyundai βασιστεί στην E-GMP πλατφόρμα δεν είναι τόσο η κατασκευή του, όσο το να βρεθεί ένας τρόπος να παραχθεί ο αριθμός των αυτοκινήτων που απαιτούνται, ώστε να αντισταθμιστεί το υψηλό κόστος παραγωγής του για να υπάρξει τελικά κέρδος στην εταιρεία.
Αναφέρθηκε μάλιστα και στο πρωτότυπο ID Life που έδειξε η Volkswagen στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου, το οποίο θα οδηγήσει σε ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο που θα παρουσιαστεί το 2025 και θα έχει τιμή κοντά στα 20.000 ευρώ στην Ευρώπη.
Ο Schemera είπε ότι, εάν η Volkswagen καταφέρει να προσφέρει ηλεκτρικά των 20.000 ευρώ στην αγορά, θα πρέπει να αντιδράσει άμεσα και η Hyundai και να προσπαθήσει να φέρει ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε αυτή την τιμή ή και σε ακόμη χαμηλότερη.
Μάλιστα, ερωτώμενος το εάν η Hyundai θα προσφέρει κάποιο ηλεκτρικό σε αυτά τα χρήματα μέχρι το 2025, ο Schemera δήλωσε χαρακτηριστικά: «Μάλλον δεν θα μας πάρει τόσο πολύ χρόνο…».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ