Hyundai Ioniq 9: Πώς θα είναι το νέο, επιβλητικό SUV των Κορεατών

Hyundai Seven Concept

Το αδελφό μοντέλο του Kia EV9 θα είναι το μεγαλύτερο μέλος της ηλεκτρικής οικογένειας Ioniq της Hyundai, με επτά θέσεις, αναμένεται να αποκαλυφθεί αργότερα φέτος (2024).

Το Hyundai Ioniq 9 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2021 ως πρωτότυπο, με την ονομασία Hyundai Seven.

Η σχεδίασή του αναμένεται να μην αποκλίνει ιδιαίτερα από το πρωτότυπο αυτό, όπως αφήνεται να εννοηθεί και από τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα δοκιμών που έχουν εντοπιστεί κατά καιρούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από αυτά μπορεί κανείς να διακρίνει ότι το ρύγχος του θα είναι κάθετο, όπως σχεδόν σε κάθε SUV, και θα διαθέτει μια μεγάλη συστοιχία από κάθετα φώτα ημέρας ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα και οριζόντιους προβολείς πάνω από αυτά - παρόμοια με του πρωτοτύπου.

Οι δύο μονάδες φωτισμού κατά πάσα πιθανότητα θα διαθέτουν τον σχεδιασμό LED pixel που έχουν και άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Hyundai, όπως το Ioniq 5.

Κοιτάζοντας το προφίλ του Ioniq 9 από το πλάι, το παρμπρίζ είναι ιδιαίτερα κεκλιμένο και η οροφή γέρνει ελαφρώς προς τα πίσω, σε αντίθεση με το Kia EV9 που είναι πιο τετραγωνισμένο.

Αυτό υποδηλώνει ότι η σχεδίαση του Ioniq 9 θα ακολουθεί περισσότερο τα βήματα του στιλπνού Hyundai Ioniq 6, κάτι που θα βοηθήσει την αεροδυναμική και την αυτονομία του αλλά μπορεί να επηρεάσει τον χώρο για το κεφάλι των επιβατών στις πίσω θέσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Ioniq 9 θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα E-GMP με το EV9 και λογικά θα προσφέρεται με τους ίδιους συνδυασμούς μπαταριών και κινητήρων όπως και το ηλεκτρικό επτάθεσιο της Kia. Το EV9 διαθέτει μπαταρία 99,8kWh που τροφοδοτεί είτε έναν ηλεκτροκινητήρα 201 ίππων είτε δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής απόδοσης 379 hp.

Το μοντέλο της Kia είναι ικανό να καλύψει σχεδόν 600 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση, σύμφωνα με την κορεατική εταιρεία, οπότε αναμένουμε το ίδιο και για το Ioniq 9. Παράλληλα, και τα δύο επωφελούνται από την τεχνολογία 800V της αρχιτεκτονικής, η οποία επιτρέπει φόρτιση από 10 έως 80 τοις εκατό σε μόλις 24 λεπτά.

Περνώντας στο εσωτερικό, το Ioniq 9 δανείζεται ορισμένα στοιχεία από το τελευταίο Hyundai Santa Fe, όπως την καμπυλόμορφη διάταξη της διπλής οθόνης, τη σχεδίαση του τιμονιού και την τοποθέτηση του επιλογέα ταχυτήτων στην κολόνα του τιμονιού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπάρχει επίσης ένα παρόμοιο σύνολο φυσικών διακοπτών αφής για τον κλιματισμό στο ταμπλό, αλλά το Ioniq 9 φαίνεται να έχει αιωρούμενη κεντρική κονσόλα, την οποία δεν διαθέτει το Hyundai Santa Fe.

Η ακριβής ημερομηνία αποκάλυψης του Hyundai Ioniq 9 δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, ωστόσο, φημολογείται ότι το παγκόσμιο ντεμπούτο του θα λάβει χώρα τον Νοέμβριο (2024) στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες - εκεί, δηλαδή, όπου παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το πρωτότυπο Hyundai Seven.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ