Hyundai: Νέο σύστημα κάνει τα ηλεκτρικά να κινούνται πλάγια! (+video)

Hyundai Mobis e-corner module 90 degree 2021 σύστημα

Μέσω του τμήματος Hyundai Mobis, η κορεάτκη εταιρία παρουσίασε ένα νέο σύστημα που θα επιτρέπει στα μελλοντικά ηλεκτρικά Hyundai να εκτελούν απίστευτες μέχρι πρότινος μανούβρες.

Ενσωματώνοντας σε μία «αυτόνομη» μονάδα, τον τροχό, τον ηλεκτρικό κινητήρα, την ανάρτηση, το σύστημα πέδησης και τη διεύθυνση των τροχών που γίνεται πλέον ηλεκτρονικά, χωρίς δηλαδή τη χρήση της παραδοσιακής κρεμαγιέρας, η Hyundai παρουσίασε το «e-corner module».

Το συγκεκριμένο drive-by-wire σύστημα, τοποθετείται κανονικά στα άκρα του αμαξώματος, αλλά και στον πίσω «άξονα» και δίνει εξαιρετικές δυνατότητες ελιγμών για τον οδηγό του εκάστοτε ηλεκτρικού μοντέλου αφού επιτρέπει στους τροχούς να πάρουν γωνίες έως και 90 μοίρες. Έτσι με τη χρήση του e-corner module της Hyundai, ένα αυτοκίνητο μπορεί να πραγματοποιήσει περιστροφή 180 ή και 360 μοιρών χωρίς να μετατοπιστεί ούτε χιλιοστό πάνω στο οδόστρωμα, με την κατάργηση του συστήματος διεύθυνσης αλλά και του πίσω άξονα να προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για την εκμετάλλευση των χώρων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα αυτή η μονάδα δίνει τη δυνατότητα κίνησης προς τα πλάγια (όπως η κίνηση του κάβουρα) αλλά και διαγώνιας κίνησης επιτρέποντας μεταξύ άλλων και τη στάθμευση του αυτοκινήτου σε εξαιρετικά περιορισμένους από πλευράς διατάσεων χώρους, χωρίς κανένα άγχος χτυπήματος πάνω σε άλλες επιφάνειες ή αυτοκίνητα.

Με την παρουσίαση αυτού του συστήματος, η Hyundai ανακοίνωσε επίσης ότι σκοπεύει να αναπτύξει και σχετική πλατφόρμα όπου θα μπορεί να εφαρμόσει τη συγκεκριμένη τεχνολογία έως το 2023, με την ενσωμάτωσή της στα αυτοματοποιημένα συστήματα οδήγησης να έχει ορίζοντα υλοποίησης το 2025.

Η Hyundai είχε παρουσιάσει για πρώτη φορά το συγκεκριμένο concept στην έκθεση ηλεκτρονικών ειδών του Las Vegas των Ηνωμένων Πολιτειών το 2018, με την Hyundai Mobis να εξελίσσει από τότε το σύστημα για την πρακτική εφαρμογή του στην ευρεία παραγωγή και να ανακοινώνει τώρα την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλο δοκιμών του. Προφανώς οι Κορεάτες στοχεύουν στην μελλοντική εφαρμογή του e-corner module σε αυτοκίνητα πόλης, ενώ δηλώνουν έτοιμοι να μοιραστούν αυτήν τη τεχνολογία και με άλλους μεγάλους κατασκευαστές, παίζοντας το ρόλο του προμηθευτή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ