Μετά την την i4 και τα ηλεκτρικά SUV, η επόμενη ηλεκτρική BMW που θα προστεθεί στη γκάμα των Βαυαρών θα είναι η i5 μέσα στη χρονιά που διανύουμε - ως η EV εναλλακτική της καινούριας Σειράς 5.
Ο εξηλεκτρισμός της BMW συνεχίζεται με ένα ακόμη αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής. Και αμέσως μετά από αυτή, θα κλιμακωθεί με τη μετάβαση της εταιρείας στην ολοκαίνουρια ηλεκτρική της πλατφόρμα, που έχει την ονομασία Neue Klasse και αναμένεται να μπει στην πραγωγή από το 2025.
Η επίσημη επιβεβαίωση ότι η BMW i5 θα παρουσιαστεί φέτος ήρθε από τον διευθυντή πωλήσεων της εταιρείας του Μονάχου, Peter Nota, που δήλωσε πως «με το λανσάρισμα της i5 αργότερα φέτος κάνουμε άλλο ένα σημαντικό βήμα στο δρόμο του εξηλεκτρισμού της γκάμας των μοντέλων μας».
BUY NOW
Θυμίζουμε ότι επίσης μέσα στο 2023 θα παρουσιαστεί και η νέα γενιά της BMW Σειρά 5. Κατά συνέπεια, όπως συμβαίνει με τις Χ1/iX1, όπως και με τις Σειρά 4 Gran Coupe / i4, έτσι τώρα θα έχουμε και το δίδυμο Σειρά 5 / i5 για τη συνύπαρξη του θερμικού με το ηλεκτρικό μοντέλο της ίδιας κατηγορίας.
Το θερμικό, βεβαίως, θα έχει εναλλακτικές επιλογές βενζίνης, diesel ή plug-in hybrid, ενώ μετά την i5 πιστεύεται ότι θα ακολουθήσει η καινούρια γενιά της Μ5 - που θα είναι plug-in υβριδική. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο twin-turbo V8 κινητήρας της μαζί με το ηλεκτρικό μοτέρ θα αποδίδουν 750 ίππους, όπως συμβαίνει και στην περίπτωση της ΧΜ.
Πίσω στην i5, σύμφωνα με το βρετανικό Autocar θα έχει δύο εκδόσεις: τη «βασική» i5 eDrive40 που θα διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 335 ίππων και κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς, και την i5 M50 με δύο κινητήρες 536 ίππων και τετρακίνηση.
Μετά την i5, η BMW θα περάσει στην επόμενη -τρίτη- φάση του πλάνου εξηλεκτρισμού της, η οποία έχει στον πυρήνα της τη νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων Neue Klasse. Η νέα αυτή πλατφόρμα θα φέρει και την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική BMW Μ, το 2025, και θα βοηθήσει την εταιρεία να πετύχει μέχρι το τέλος της δεκαετίας να διαθέτει ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη μεγάλη πλειοψηφία των πωλήσεών της.