Η Audi εξαπολύει το S1 E-Tron Quattro Hoonitron του Ken Block στη Laguna Seca

Audi S1 E-Tron Quattro Hoonitron

Το νέο ηλεκτρικό θηρίο του Ken Block θα κάψει τα πρώτα του λάστιχα στη Monterey Car Week, παρέα με ένα άρτιο αντίτυπο του αγωνιστικού Audi Sport Quattro S1 του Group B από το 1985.

Με την επίδειξη των δύο αυτοκινήτων από το «βασιλιά του drift» Ken Block, η εκδήλωση Rolex Monterey Motorsports Reunion, στο πλαίσιο της «αυτοκινητικής εβδομάδας» στο Monterey της Καλιφόρνιας στις 17-21 Αυγούστου, θα είναι ο παράδεισος των petrolheads.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η συνεργασία της Audi με τον Ken Block ανακοινώθηκε πριν από περίπου έναν χρόνο, το Σεπτέμβριο του 2021. Ο Αμερικανός συνεργαζόταν τα προηγούμενα 11 χρόνια με τη Ford. Τρεις μήνες αργότερα, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε το νέο «παιχνίδι» του Block, το αμιγώς ηλεκτρικό S1 E-Tron Quattro Hoonitron - το οποίο σχεδίασε και κατασκεύασε μέσα σε μόλις 4 εβδομάδες.

Εμπνευσμένο από το αγωνιστικό S1 του Group B, το Hoonitron έχει την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία αλλά με την τεχνολογία αιχμής της σημερινής εποχής. Το σασί του είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, και η τετρακίνησή του επιτυγχάνεται με δύο ηλεκτροκινητήρες - έναν σε κάθε άξονα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για την ισχύ και το μέγεθος της μπαταρίας του, αλλά η Audi ίσως τις δώσει το προσεχές διάστημα ενόψει του «Electrikhana», ενός από τα περίφημα Gymkhana του Ken Block - αλλά πρώτο με τη χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Πρόκειται για ένα Video όπου ο Αμερικανός οδηγός ξεδιπλώνει κάθε είδους γλίστρημα, donut ή υπερστροφή ισχύος που μπορεί κανείς να φανταστεί.

Στις πολλές και εντυπωσιακές σχεδιαστικές πτυχές του Hoonitron περιλαμβάνεται η τεράστια εμπρός πτέρυγα (splitter), οι παλαιάς κοπής ζάντες από την εποχή των Group B αλλά με ανθρακονημάτινα τμήματα, οι μεγάλοι αεραγωγοί τους προφυλακτήρες εμπρός-πίσω, και η κολοσσιαία πίσω πτέρυγα της οποίας τα άκρα προεκτείνονται χαμηλά στους θόλους των πίσω τροχών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσο για το Audi Sport Quattro S1 Group B που θα εμφανιστεί στην ίδια εκδήλωση, πρόκειται για το αυτοκίνητο με το οποίο ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Walter Rohrl είχε σημειώσει το ρεκόρ των 10 λεπτών και 48 δευτερολέπτων στην Ανάβαση του Pikes Peak στο Colorado των ΗΠΑ το 1987. Μέχρι σήμερα, αυτός παραμένει ο ταχύτερος χρόνος της χωμάτινης διαδρομής, πριν αυτή καλυφθεί με άσφαλτο.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ