Η BMW επιβεβαίωσε ότι «μια Μ3 που θα σπάσει όλα τα ρεκόρ θα προκύψει από την πλατφόρμα Neue Klasse», και ήδη ακούγονται οι πρώτες φήμες ότι θα αποδίδει εξωπραγματική ισχύ.
Την επιβεβαίωση για την ηλεκτρική Μ3 έκανε εκφράζοντας τα παραπάνω λόγια ο διευθυντής εξέλιξης της BMW, Frank Weber. Η Neue Klasse, θυμίζουμε, είναι η ολοκαίνουρια αρχιτεκτονική που εξέλιξε η εταιρεία του Μονάχου για τα μελλοντικά ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Η νέα ηλεκτρική BMW Μ3 αναμένεται να βγει στο δρόμο το 2027, και για λίγα χρόνια να συμπορεύεται με τη θερμική της έκδοση, μέχρι σταδιακά η τελευταία να κατέβει από το πάλκο – ενόψει της απαγόρευσης πώλησης θερμικών αυτοκινήτων από το 2035.
BUY NOW
Στο επίκεντρό της, σύμφωνα με πληροφορίες, θα βρίσκεται η δυνατότητα της επιλογής του προφίλ «Heart of Joy», το οποίο θα παρέχει οδηγικές συγκινήσεις «πολύ ανώτερες σε σχέση με τις τρέχουσες BMW», σύμφωνα με τον Weber. Το σύστημα αυτό θα παρεμβαίνει τόσο στην απόδοση και απόκριση των ηλεκτροκινητήρων, όσο και στην κινηματική των αναρτήσεων.
Κάτι ανάλογο είχαμε δει στο υβριδικό supercar i8. Στην περίπτωση της ηλεκτρικής Μ3 αυτή η επιλογή θα καθορίζει τη λειτουργία των τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων του βαυαρικού sportscar, που θα αποδίδουν μαζί 1.341 ίππους. Προς το παρόν, πρέπει να πούμε, η ισχύς αυτή κυκλοφορεί μονάχα ως πληροφορία για την νέα Μ3, και ακόμη δεν έχει επιβεβαιωθεί από τους Γερμανούς.
Η τεχνολογία αυτή των τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων δοκιμάζεται ήδη από τη BMW στο πρόσφατο πρωτότυπο Vision Neue Klasse. Έτσι, σύμφωνα με τον επικεφαλής της BMW M, Frank van Meel, θα αλλάξει ριζικά υπόσταση και φιλοσοφία η νέα M3, αλλά η παραδοσιακή της αγωνιστική ταυτότητα θα παραμείνει αναλλοίωτη.
Ο Frank Weber συνέχισε: «Οι πελάτες της BMW Μ θέλουν τις καλύτερες και υψηλότερες επιδόσεις και η BMW κάνει ήδη κάτι πολύ πάνω από αυτό που έχουν συνηθίσει σήμερα. Το να μπεις σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με απόδοση ενός μεγαβάτ και να έχεις την ικανότητα να διαχειρίζεσαι τη λειτουργία κάθε τροχού θα είναι μια απίστευτη εμπειρία, ακόμη και για τους πιο δύσπιστους σχετικά με τα ηλεκτρικά».