Οι Γερμανοί εξελίσσουν την επόμενη γενιά της μεσαίας Porsche Macan, η οποία θα μετασχηματιστεί σε ένα πλήρως ηλεκτρικό πολυτελές SUV.
Tο μεγάλο πέρασμα της αυτοκίνησης στον ηλεκτρισμό και η διαρκής αυστηροποίηση των προδιαγραφών ρύπων (ειδικά των Euro7 που θα ισχύσουν από το 2025), είναι οι αιτίες που θα φέρουν σε τρία χρόνια το τέλος της διάθεσης καινούριων Macan με κινητήρες βενζίνης - όπως επιβεβαίωσε ο διευθυντής παραγωγής του συμπαγούς SUV του Zuffenhausen, Sebastian Staiger.
Ακριβώς αντίστροφη πορεία θα ακολουθήσει τη ηλεκτρική Macan, η οποία αυτό τον καιρό γεννάται στο κέντρο σχεδιασμού της γερμανικής εταιρείας, πριν την επίσημη πρεμιέρα της το 2022 και την έναρξη της παραγωγής της ένα χρόνο αργότερα. Θα είναι η πρώτη ηλεκτρική Porsche που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Premium Platform Electric, που εξελίσσεται σε συνεργασία με την Audi (για να τοποθετηθεί και στο νέο Q6 E-Tron, της τελευταίας).
BUY NOW
Η πρόσφατη αναβάθμιση της θερμικής Macan, κατά συνέπεια, είναι πιθανότατα και η τελευταία. Στο πλαίσιο αυτής έγιναν ορισμένες κοσμητικές ανανεώσεις εξωτερικά και εσωτερικά, και τοποθετήθηκε το νέο twin-turbo που ανεβάζει την ισχύ του κινητήρα 2.9 λίτρων της κορυφαίας έκδοσης GTS στους 434 ίππους. Κάτω από αυτήν, η Macan S αποδίδει 375 hp, ενώ το «βασικό» τετρακύλινδρο μοτέρ φτάνει τους 261 ίππους.
Στα οκτώ χρόνια της εμπορικής της πορείας μέχρι στιγμής, η Macan έχει πετύχει 43,618 πωλήσεις, που την καθιστούν -για μόλις 500 περίπου μονάδες- το δεύτερο πιο εμπορικό μοντέλο της Porsche μετά την Cayenne.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ