Η πτώση πωλήσεων των ηλεκτρικών μειώνει και την παραγωγή της Porsche Taycan

Porsche Taycan

Η Porsche Taycan γνώρισε μεγάλη επιτυχία της εποχή της έκρηξης του ενδιαφέροντος για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και τώρα που αυτό περιορίζεται το ίδιο θα συμβεί και με την παραγωγή της. Με εξαίρεση μία έκδοση.

Η εταιρεία του Zuffenhausen παραδέχθηκε πως υποχρεώθηκε να τροποποιήσει την παραγωγή της Taycan με βάση τη ζήτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως. Πολλοί, μάλιστα, πιστεύουν ότι η Porsche άργησε πολύ να πάρει αυτή την απόφαση, μιας και οι ενδείξεις για την πορεία της αγοράς των EV υφίστανται εδώ και καιρό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με πληροφορίες από τη Στουτγάρδη, λοιπόν, η Porsche θα περιορίσει σημαντικά την παραγωγή της Taycan - ενός εμπορικού της «υπερόπλου» μέχρι πρότινος (με υψηλότερες πωλήσεις ακόμα και από τις 911 και Cayenne, κατά καιρούς). Σε μόλις 3 χρόνια, η Taycan έχει ξεπεράσει τις 100.000 πωλήσεις.

Πρόσφατα η Porsche ανανέωσε το ηλεκτρικό της sportscar με αισθητικές αλλαγές στη μάσκα και τα φωτιστικά σώματα, αλλά και με πιο ισχυρές μπαταρίες που του χαρίζουν μεγαλύτερη αυτονομία σε όλες τις εκδόσεις του.

Όμως, προφανώς οι αναβαθμίσεις αυτές δεν ήταν αρκετές για να αναστρέψουν το αρνητικό κλίμα της αγοράς των EV. Κι έτσι, για αρχή, η Porsche θα διακόψει δύο από τις βάρδιες της παραγωγής της Taycan, χωρίς να αποδεσμεύσει εργαζόμενους προς το παρόν.

Αν οι πωλήσεις της Taycan δεν ανακάμψουν έστω και λίγο τους επόμενους μήνες, η γερμανική εταιρεία άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να ξεκινήσει επαφές με εκπροσώπους των εργαζομένων προκειμένου να διερευνήσει το ενδεχόμενο περιορισμού του ανθρώπινου δυναμικού της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πάντως, από όλα αυτά εξαιρείται μία έκδοση της Taycan: η ολοκαίνουρια και άγρια Taycan Turbo GT, που στιγμιαία αγγίζει τους 1.108 ίππους και κοστίζει πάνω από 250.000 ευρώ με το αποκλειστικό κιτ με την ονομασία ‘Weissach’. Η ζήτηση για τα συλλεκτικά sportscars, βλέπετε, δεν έχει μειωθεί στο ελάχιστο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ