Aura: Ένα αμιγώς βρετανικό ηλεκτρικό πρωτότυπο

Aura EV

Πέντε βρετανικές εταιρείες συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν το Aura, ένα ηλεκτρικό ανοικτό διθέσιο με αυτονομία 643 χιλιομέτρων, που βρίσκεται προς το παρόν στη φάση του πρωτοτύπου.

Το Aura προέκυψε από τη συνεργασία των εταιρειών Astheimer, Potenza Technology, BAMD Composites, Conjure και Spark EV, με τη χρηματοδότηση μεταξύ άλλων και της βρετανικής υπηρεσίας οχημάτων μηδενικών ρύπων. Χρειάστηκε περίπου ένα χρόνο για να σχεδιαστεί και να κατασκευαστεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο κεντρικός στόχος στην περίοδο του σχεδιασμού του ήταν να αφαιρέσει το άγχος της αυτονομίας, τη βασική αιτία της έλλειψης εμπιστοσύνης σε μεγάλο ποσοστό των αγοραστών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Για το σκοπό αυτόν, κατ' αρχήν, τοποθετήθηκαν δύο μπαταρίες 44+44 kWh, που χαρίζουν στο Aura αυτονομία μέχρι και 643 χιλιομέτρων. Η μία μπαταρία βρίσκεται στο δάπεδο και η άλλη κάτω από το καπό.

Έπειτα, οι πέντε εταιρείες προχώρησαν σε εκτεταμένη αεροδυναμική μελέτη μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας computational fluid dynamics (CFD), που χρησιμοποιείται και στη Formula 1. Στο πλαίσιο της επίτευξης της μικρότερης δυνατής αεροδυναμικής αντίστασης, μεταξύ άλλων τοποθετήθηκαν και καλύμματα στους πίσω τροχούς.

Πέραν της ηλεκτροκίνησης, η περιβαλλοντική διάσταση του Aura εκφράζεται και από τα βιώσιμα υλικά του αμαξώματος και του εσωτερικού, που είναι κατασκευασμένα από φυσικές πρώτες ύλες υψηλής ανθεκτικότητας και χαμηλού βάρους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μεταξύ των πρωτοποριακών στοιχείων του εσωτερικού συγκαταλέγεται η τρισδιάστατη απεικόνιση της αλληλεπίδρασης του οχήματος με τον οδηγό (Human-Machine Interface, HMI), η απεικόνιση με ακρίβεια 99,5% της αυτονομίας -βάσει ενός εξελιγμένου λογισμικού της Spark EV-, καθώς και το τιμόνι που διαθέτει στο κέντρο του ψηφιακή οθόνη που περιστρέφεται αντίστοιχα για να παραμένουν οριζόντιες οι απεικονίσεις της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ