Η Nissan φέρεται να εξετάζει το ενδεχόμενο παραγωγής ενός αμιγώς ηλεκτρικού ημιφορτηγού pickup, με τον τρόπο που η κατηγορία αυτή εξαπλώνεται στην αμερικανική αγορά.
Η ραγδαία αυτή εξάπλωση των ηλεκτρικών Pickup περιλαμβάνει το επερχόμενο Tesla Cybertruck, καθώς και τα GMC Hummer EV, Rivian R1T, Ford F-150 Lightning, Chevrolet Silverado EV, Ford Maverick και Hyundai Santa Cruz.
Ωστόσο, μόνο τα δύο τελευταία είναι συμπαγών -και όχι θηριωδών- διαστάσεων και αυτά είναι που η Nissan σκέφτεται να ανταγωνιστεί, αν εντέλει αποφασίσει να τοποθετήσει και ένα μικρό ηλεκτρικό ημιφορτηγό δίπλα στα Frontier και Titan. Παράλληλα, εξετάζει και το ενδεχόμενο να επαναφέρει στην αμερικανική αγορά, και ίσως όχι μόνο, το όνομα Xterra.
BUY NOW
Ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της Nissan στις ΗΠΑ, η Judy Wheeler, δεν απέκλεισε -μιλώντας στην Automotive News- το ενδεχόμενο ενός μικρού ηλεκτρικού Pickup.
Συγκεκριμένα, είπε ότι θα μπορούσε να συμβεί, διότι η κατηγορία είναι «κάπως ενδιαφέρουσα, και υπάρχουν καταναλωτές που αναζητούν ένα περισσότερο lifestyle όχημα στο οποίο να φορτώνουν τα πράγματά τους και να φεύγουν εκτός δρόμου».
Η Nissan έχει μακρά ιστορία στα συμπαγή pickup, τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ευρώπη, αλλά δεν είναι βέβαιο αν η δημιουργία ενός νέου ηλεκτρικού ημιφορτηγού για το εντεινόμενο ενδιαφέρον των Αμερικανών, θα περάσει τον Ατλαντικό. Άλλωστε, και η Rivian έρχεται στην Ευρώπη όχι με το Pickup R1T, αλλά με μόνο την SUV έκδοσή του.
Η ιστορία των μικρών Pickup της Nissan πάει πίσω στη δεκαετία του 1950, με τα πρώτα ημιφορτηγά 220 της Datsun, πριν την μετονομασία της εταρείας σε Nissan στο μέσον της δεκαετίας του 1980, την έλευση του D21 και την αντικατάστασή του από το Frontier το 1997.