Jeep Wrangler: Αμιγώς ηλεκτρικό και με range extender από το 2028

Επόμενη γενιά Jeep Wragler Rubicon 2023

Η επόμενη γενιά του θρυλικού τετρακίνητου Jeep Wrangler, που αναμένεται το 2028, θα φέρει μία από τις κομβικές στιγμές στην ιστορίας του - καθώς θα το μεταμορφώσει σε αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά με την επιλογή και Range Extender.

Η επιβεβαίωση ήρθε από έγγραφα που διέρρευσαν από τη συμφωνία της Stellantis (μητρικής της Jeep) με την αμερικανική ένωση εργαζόμενων στους τομείς της αυτοκίνησης, της αεροναυπηγικών και των γεωργικών μηχανημάτων.

To υβριδικό Jeep Wrangler 4xe
To υβριδικό Jeep Wrangler 4xe
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ήδη το Wrangler, με την υπάρχουσα υβριδική έκδοση 4xe, προσφέρει τη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Και το 2025 το αμερικανικό σύμβολο της τετρακίνησης θα δεχθεί τα αναβαθμισμένα υβριδικά συστήματα της Stellantis.

Όμως, το μεγάλο κομβικό σημείο του Wrangler θα έρθει το 2028, που οι εκδόσεις αυτές θα αντικατασταθούν από την αμιγώς ηλεκτρική, καθώς και με την ηλεκτροκίνητη με Range Extender (REx). Όπου, στην τελευταία, η μπαταρία θα φορτίζει από έναν ενσωματωμένο κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η Stellantis ονομάζει το τελευταίο αυτό σύστημα ως ‘Range Electric Paradigm Breaker’, και για πρώτη φορά θα το χρησιμοποιήσει στο Ram 1500 REV του 2025. Πρόκειται για ένα μεγάλο Pick-up που βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Frame, την ίδια που θα χρησιμοποιεί και το ηλεκτρικό Wrangler.

Η STLA Frame είναι μία από τις νέας γενιάς πλατφόρμες της Stellantis για τα νέα της ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και κύρια χαρακτηριστικα της είναι η δυνατότητα να φέρει αυξημένο φορτίο και η ισχυρή ελκτική της ικανότητα. Στην περίπτωση του Ram 1500 REV, οι τιμές αυτές ορίζονται στα 1.224 και 6.350 κιλά αντίστοιχα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης, η STLA Frame μπορεί να φιλοξενήσει μεγάλου μεγέθους μπαταρίες για να καλυφθεί η αυτονομία που χρειάζεται στις εκτός δρόμου περιηγήσεις και στις μεγάλες απαιτήσεις μεταφοράς αντικειμένων των τετρακίνητων οχημάτων. Το 1500 REV θα έχει, συγκεκριμένα, μπαταρίες μεγέθους 168 kWh και 229 kWh, που θα του προσφέρουν αυτονομία 600 και άνω των 800 χιλιομέτρων αντίστοιχα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τις πρώτες ενδείξεις για το νέο ηλεκτρικό Jeep Wrangler, επιπλέον, έδωσε η αμερικανική εταιρεία με το “εξωγήινο” πρωτότυπο Magneto 3.0, που αποδίδει 641 ίππους με τον καινοτομικό του κινητήρα και μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων.

Θυμίζουμε πως του ηλεκτρικού Wrangler θα προηγηθεί η αποκάλυψη του σκληροτράχηλου SUV Recon, που βασίζεται στην πλατφόρμα τύπου μονοκόκ STLA Large για πιο εξευγενισμένη κίνηση στην άσφαλτο - χωρίς να χάνει τις παραδοσιακές εκτός δρόμου δυνατότητες για τις οποίες η Jeep φημίζεται, και όχι αδίκως.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ