H αγορά της Κίνας αποτελεί το απόλυτο πεδίο μάχης σε ότι αφορά στα ηλεκτρικά οχήματα, μόνο που εκεί, η λίστα των πρωταγωνιστών σε πωλήσεις αφορά μοντέλα και μάρκες που δεν έχουν φτάσει στα μέρη μας.
Όπως για παράδειγμα το EV που σας παρουσιάζουμε σήμερα. Λέγεται Wuling Hongguang Mini και κατασκευάζεται από τη κοινοπραξία SAIC-GM-Wuling, που αποτελείται από δύο «γίγαντες» της αγοράς της ασιατικής χώρας και τη General Motors. Και παρότι δεν είναι και το πιο ελκυστικό αυτοκίνητο που έχετε αντικρίσει, είναι ήδη από τα πιο επιτυχημένα.
Συγκεκριμένα, φτάνοντας στα μισά του έτους, είναι το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό μοντέλο παγκοσμίως, καταφέρνοντας να εκθρονίσει, μετά από 3 χρόνια, το Tesla Model 3! Κι αυτό, παρότι οι 1.000 και πλέον πωλήσεις που κάνει ημερησίως, αφορούν αποκλειστικά την αγορά της Κίνας!
BUY NOW
Πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται μάλιστα αν θα ξεπεράσει σύντομα το ρεκόρ του φθηνότερου μοντέλου της Tesla, το οποίο αναμένεται σύντομα να ξεπεράσει τις 1.000.000 πωλήσεις από το 2018 που λανσαρίστηκε μέχρι και σήμερα, ενώ θυμίζουμε ότι τόσο το 2018, όσο και το 2019 και το 2020 ήταν το πρώτο σε πωλήσεις ηλεκτρικό μοντέλο του πλανήτη.
Αν και το κινέζικο μοντέλο με το παρατσούκλι "mianbao che" (σε ελεύθερη μετάφραση: το αυτοκίνητο... ψωμιέρα) αναμένεται σύντομα να κάνει απόβαση και σε άλλες αγορές, με το Πακιστάν και τη Λετονία να είναι δύο χώρες όπου υπάρχουν διαπραγματεύσεις για να επεκταθεί η παραγωγή και οι πωλήσεις του.
Τι το κάνει λοιπόν τόσο δημοφιλές; Είναι ιδανικό για αστικό τοπίο, με μήκος κάτω από τα τρία μέτρα. Παίρνει ώθηση από έναν ηλεκτροκινητήρα 13kW και ανάλογα την έκδοση, έχει αυτονομία 120 έως 170 χιλιομέτρων. Όμως το μεγαλύτερο δέλεαρ δεν είναι οι επιδόσεις, είναι το κόστος απόκτησης που περιορίζεται μόλις στα 3.600 ευρώ!
Ποσό που προφανώς βαρά... καμπανάκια αφού σημαίνει πως υπάρχουν άλλοι τομείς όπου θα «πονάει» και ο σημαντικότερος είναι αυτός της ασφάλειας. Παρότι δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία, σύμφωνα με το Tesmanian, με την παρούσα του δομή δεν θα μπορούσε να έρθει στην Ευρώπη, αφού σε ανεπίσημες δοκιμές πρόσκρουσης αποδείχθηκε πως δεν έχει μόνο το παρατσούκλι της ψωμιέρας, αλλά έχει και τη δομική αντοχή της...
Διαβάστε επίσης
BMW M4 Coupe: Οδηγούμε στην Ελλάδα το βαυαρικό υπερόπλο των 510 ίππων
Δοκιμάζουμε το Peugeot 2008 1.5 BlueHDi των 130 ίππων
Δείτε εδώ το carandmotor.gr, το πρώτο premium site αυτοκινήτου στην Ελλάδα