Μετά το Ioniq 5, το κορεατικό εργοστάσιο ετοιμάζεται να βγάλει στην παραγωγή στα τέλη του 2022 και στις αρχές του 2024 αντίστοιχα τις Sedan και SUV παραλλαγές του ηλεκτρικού του μέλλοντος.
Η αυτονομία των δύο νέων της αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που η Hyundai έδωσε επισήμως στη δημοσιότητα, θα ξεπερνά τα 480 χιλιόμετρα. Το Ioniq 6 θα κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 215 ίππων (160 kW) και το Ioniq 7 από δύο ηλεκτρικές μονάδες, συνολικής απόδοσης 308 hp.
Μια πρώτη ιδέα για το σχεδιασμό του Ioniq 6, του μεσαίου μεγέθους Sedan, αποκάλυψε η Hyundai πρόσφατα με το φουτουριστικό πρωτότυπο Prophecy. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα eGMP της κορεάτικης εταιρείας, και πιστεύεται ότι η μπαταρία του θα έχει χωρητικότητα 73 kWh.
BUY NOW
Το μεγαλύτερο σε μέγεθος Ioniq 7 θα διαθέτει στο δάπεδό του μπαταρία χωρητικότητας 100 kWh, ώστε δεδομένου του μεγαλύτερού του βάρους να επιτυγχάνει αντίστοιχη αυτονομία άνω 480 και πλέον χιλιομέτρων.
Το Ioniq 7 θα είναι ένα Crossover με τρεις σειρές καθισμάτων (με εξαθέσια ή επταθέσια διαρρύθμιση), και συνεπώς θα έχει αμιγώς οικογενειακό προσανατολισμό, ενώ οι δύο ηλεκτροκινητήρες του εμμέσως θα το κάνουν τετρακίνητο. Όμως, παραδόξως, η κίνηση και στους τέσσερις τροχούς θα είναι προαιρετική, σύμφωνα με τη Hyundai.
Θυμίζουμε ότι τις τελευταίες εβδομάδες η Hyundai ξεκίνησε τη διάθεση στην Ευρώπη του Ioniq 5, του εντυπωσιακού της μεσαίου ηλεκτρικού CUV, που διαθέτει οροφή με ηλιακά πάνελ και εσωτερικό κατασκευασμένο από ανακυκλώσιμα υλικά, και οι τιμές του στη Γερμανία ξεκινούν από τα 41.900 Ευρώ.