MG Cyberster: Αυτό είναι το εσωτερικό του ηλεκτρικού roadster

MG Cyberster interior

Το δημοφιλές ανοικτό διθέσιο, εκρηκτικό σε επιδόσεις και αμιγώς ηλεκτρικό MG Cyberster βγαίνει στην παραγωγή - και μετά την επίσημη πρεμιέρα του, τώρα οι Κινέζοι αποκάλυψαν και το εντυπωσιακό εσωτερικό του.

Το Cyberster, ένα roadster 544 ίππων με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,0 δευτερόλεπτα, θα έρθει μέσα στο 2024 και στην Ευρώπη με τιμή που θα ξεκινά λίγο κάτω από τις 65 χιλιάδες ευρώ - συγκεκριμένα από 64,286 ευρώ στη Βρετανία, τη γενέτειρα της διαχρονικής MG πριν περάσει στα κινεζικά χέρια του ομίλου SAIC.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το τελικό Cyberster παραγωγής έχει ορισμένες διαφορές στο εσωτερικό του σε σχέση με το αρχικό πρωτότυπό του. Η σημαντικότερη είναι ότι διαθέτει κανονικό, κυκλικό τιμόνι, σε αντίθεση με το «yoke» (δηλαδή χωρίς άνω μέρος) του πρωτοτύπου. Αν και το τελευταίο δεν αποκλείεται να διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Παρόλα αυτά, το συμβατικό τιμόνι έχει τους ίδιους διακόπτες για τις ίδιες λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως τον επιλογέα του οδηγικού προφίλ, τα paddles πίσω από τις άκρες του και όλα τα κουμπιά για τον έλεγχο των πολυμέσων, του cruise control και άλλων.

To εσωτερικό όπως ήταν στο πρωτότυπο προ-παραγωγής MG Cyberster
To εσωτερικό όπως ήταν στο πρωτότυπο προ-παραγωγής MG Cyberster

Επίσης, το χρώμα του Cyberster παραγωγής είναι ενιαίο κόκκινο σε όλη την καμπίνα, ενώ το πρωτότυπο είχε τριχρωμία κόκκινου-μαύρου-λευκού. Τώρα τα μόνα μαύρα στοιχεία είναι οι κολόνες και η (μαλακή) οροφή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι οθόνες του ταμπλό έχουν παραμείνει ίδιες με του πρωτοτύπου: ο οδηγός έχει εμπρός του τρεις ξεχωριστές οθόνες που περικλύονται σε μια πλατιά κυρτή επιφάνεια. Η κονσόλα ανάμετα στα δύο καθίσματα διαθέτει κουμπιά αφής για τον έλεγχο του κλιματισμού και άλλων λειτουργιών, πίσω από τα οποία βρίσκεται ο επιλογέας της μετάδοσης που αποτελείται από κανονικά κουμπιά.

Επίσης, το εσωτερικό περιλαμβάνει δύο κουμπιά για χειρόφρερο -ένα στο κεντρικό τούνελ και ένα αριστερά από το τιμόνι- ενώ η κεντρική κονσόλα έχει μια επιπλέον μικρή οθόνη, το διακόπτη λειτουργίας της οροφής και δύο ποτηροθήκες.

Θυμίζουμε ότι το MG Cyberster είναι αρκετά μεγάλο, με μήκος 4,53 μέτρων και μεταξόνιο 2,69 μ., και στο σχεδιασμό του ξεχωρίζουν οι πόρτες χωρίς πλαίσια και το αρκετά δυναμικό ρύγχος. Η βασική έκδοσή του διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα -στον πίσω άξονα- απόδοσης 314 ίππων, ενώ η κορυφαία δύο μοτέρ συνολικής απόδοσης 544 hp, που το καθιστούν τετρακίνητο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 200 km/h και διατίθεται με δύο επιλογές μπαταρίας: 64 kWh και 77 kWh. Ως αποτέλεσμα, η αυτονομία του κυμαίνεται στα 501-580 km. Η MG αποφάσισε να μην του τοποθετήσει μεγαλύτερη μπαταρία για λόγους βάρους - καθώς ήδη με τη μεγάλυτερη μπαταρία του φτάνει τα 1.985 κιλά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρότι θα διθέσια roadsters έχουν πτωτική τάση στην Ευρώπη, το MG Cyberster θα έρθει στην ήπειρό μας για να ανταγωνιστεί τη BMW Z4 και ακόμη και την -όχι και τόσο ακριβότερη- Porsche 718 Boxster.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ