Το επόμενο Audi A3 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό

Audi A3 Sportback

Η νέα γενιά του γερμανικού premiun hatchback, που η Audi προγραμματίζει για το 2026 ή το αργότερο το 2027, θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική και βασισμένη στην ολοκαίνουρια πλατφόρμα Trinity του ομίλου VW.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μάλιστα, το Α3 θα γίνει και πάλι το πιο συμπαγές αυτοκίνητο της εταιρείας του Ingolstadt, καθώς τα Α1 και Q2 αναμένεται να φτάσουν στο τέλος της διαδρομής τους τα προσεχή χρόνια. Αυτό θα συμβεί διότι η Audi φέρεται να θέλει να επικεντρωθεί περισσότερα στα μεγαλύτερους μεγέθους αυτοκίνητα, που είναι και πιο επικερδή.

Η τρέχουσα γενιά του Audi A3
Η τρέχουσα γενιά του Audi A3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεδομένου ότι το 2026 θα είναι η τελευταία χρόνια που η Audi θα κατασκευάζει αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, γίνεται εύκολα κατανοητό ότι το νέο Α3 θα έχει αποκλειστικά ηλεκτρική μονάδα ισχύος.

Η τρέχουσα γενιά του γερμανικού hatchback παρουσιάστηκε την Άνοιξη του 2020 και έχει επταετή κύκλο ζωής, με μικρές αναβαθμίσεις και φρεσκαρίσματα που πιθανώς θα ακολουθήσουν μέχρι το 2026. Μέχρι τότε δεν αναμένεται να αποκτήσει αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, και συνεπώς το μικρότερο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας πιθανότατα θα παραμείνει το Q4 e-tron, που βασίζεται στην πλατφόρμα MEB.

Αυτό θα αλλάξει με την έλευση του ηλεκτρικού διαδόχου του Α3, που θα είναι σχεδιασμένος εν λευκώ καθώς θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Trinity. Η ίδια πλατφόρμα, μάλιστα, θα βρει την πρώτη της εφαρμογή στη γκάμα της Volkswagen σε ένα ηλεκτρικό μοντέλο αντίστοιχου μεγέθους με το Α3.

Η νέα πλατφόρμα Trinity θα τοποθετηθεί αρχικά σε ένα Volkswagen αντίστοιχου μεγέθους με το Audi A3.
Η νέα πλατφόρμα Trinity θα τοποθετηθεί αρχικά σε ένα Volkswagen αντίστοιχου μεγέθους με το Audi A3.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκεκριμένα η Trinity, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Herbert Diess, θα κάνει το ντεμπούτο της σε ένα Volkswagen λίγο μεγαλύτερο των 4 μέτρων - που είναι ανάλογο του Α3. H έκδοση Sportback σήμερα έχει μήκος 4,31 μέτρα, αλλά το νέο Α3 ενδέχεται να ακολουθήσει το δρόμο του νέου Renault Megane E-Tech, που είναι λίγο μικρότερο του προκατόχου του. Αυτό συμβαίνει διότι το σύστημα ηλεκτροκίνησης επιτρέπει τη διεύρυνση του μεταξονίου και τη μείωση του μεγέθους των προβόλων, ώστε ο χώρος στο εσωτερικό να παραμένει αναλλοίωτος.

Audi Grandsphere (πρωτότυπο)
Audi Grandsphere (πρωτότυπο)

Παράλληλα με την πλατφόρμα Trinity που εξελίσσει κατά κύριο λόγο η Volkswagen, η Audi εργάζεται στο σχεδιασμό μιας δεύτερης, με την ονομασία Artemis, η οποία προορίζεται για τα μεγαλύτερου μεγέθους ηλεκτρικά αυτοκίνητα του γερμανικού ομίλου. Ένα από τα τελευταία θα είναι το καινούριο Audi A8, που θα αντλεί τις επιρροές του από το πρόσφατο εντυπωσιακό πρωτότυπο Grandsphere.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ