Μετά από τέσσερα χρόνια στο συρτάρι, τα σχέδια για τη νέα γενιά του Audi TT βγαίνουν πάλι στο φως - και ο Markus Duesmann επιβεβαίωσε ότι περιλαμβάνουν τη μετατροπή του σε πλήρως ηλεκτρικό sportscar.
Πέρασε πολύς χρόνος για να κατασταλάξει η γερμανική εταιρεία στα οριστικά της πλάνα για το νέο ΤΤ. Αρχικά εξέταζε δύο ενδεχόμενα: να αναβιώσει είτε ως SUV Coupe, είτε ως σπορ σεντάν με τη coupe σιλουέτα. Κανένα από τα δύο δεν προκρίθηκε, εντέλει, από τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Markus Duesmann.
Η πρόταση που εντέλει έγινε δεκτή, όπως επιβεβαίωσε ο ίδιος ο Duesmann, ήταν μια τρίτη: η διατήρηση του sports coupe αμαξώματος, αλλά με τη μετατροπή του ΤΤ σε αμιγώς ηλεκτρικό - όπως θα συμβεί και στην περίπτωση του νέου R8. Όπως είπε ο ισχυρός άνδρας της εταιρείας, το νέο ΤΤ θα διατηρήσει ευλαβικά τα χαρακτηριστικά σπορ οδηγικής αίσθησης που διέκριναν και τις τρεις προηγούμενες γενιές του.
BUY NOW
Όπως εξήγησε, το νέο συμπαγές sportscar της Audi θα έχει «φιλοσοφία αρκετά παρεμφερή με του ΤΤ, αλλά δεν θα είναι απαραίτητα ο διάδοχός του». Αυτό σημαίνει ότι θα υιοθετήσει τη σχεδιαστική «γλώσσα» της ηλεκτρικής οικογένειας e-tron, και ότι ενδεχομένως θα είναι ένα πιο «ωμό» σπορ διθέσιο, με χαμηλό βάρος, έχοντας τη χαρά της σπορ οδήγησης σε πρώτη προτεραιότητα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το νέο Audi TT θα βασιστεί στην ηλεκτρική πλατφόρμα ΡΡΕ του ομίλου Volkswagen, που θα έχει και η νέα 718 Cayman, αλλά θα διαθέτει ξεχωριστούς ηλεκτροκινητήρες -της Audi- και φυσικά διαφορετικό σχεδιασμό και γενικότερες ρυθμίσεις.
Η αρχιτεκτονική ΡΡΕ υποστηρίζει κάθε είδους επιλογή για τη μετάδοση -στους εμπρός, στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς- και δεν αποκλείεται η Audi να θελήσει να διαφοροποιήσει το νέο ΤΤ από τη νέα 718 Cayman επιλέγοντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Ο Markus Duesmann δεν γνωστοποίησε το χρονοδιάγραμμα εξέλιξης και λανσαρίσματος του νέου, ηλεκτρικού πλέον, Audi TT, αλλά η παρουσίασή του στην ευρωπαϊκή αγορά δεν αναμένεται να λάβει χώρα πριν από το μέσον αυτής της δεκαετίας.