Ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία για το BYD Dolphin

BYD Dolphin 2025

Το χαμηλού κόστους αλλά υψηλής ποιότητας συμπαγές μοντέλο πόλης της BYD, το Dolphin, μόλις ανανεώθηκε αποκτώντας περισσότερη αυτονομία - αλλά διατηρώντας την εντυπωσιακά χαμηλή τιμή του.

Το Dolphin είναι ένα από τα εμπορικά “υπερόπλα” που κατέστησαν τη BYD παγκόσμιο ηγέτη στην ηλεκτροκίνηση, και την εναλλάσσουν στην πρωτιά των πωλήσεων με την Tesla. Έτσι, η ανανέωση του συμπαγούς citycar της κινεζικής εταιρείας δεν θα μπορούσε να έρθει αρκετά γρήγορα - και αυτό όντως συνέβη πριν από λίγες μέρες, στην Κίνα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μοντέλο 'Renewal' του BYD Dolphin έκανε στην ασιατική χώρα το ντεμπούτο του, στις τέσσερις εκδόσεις Vitality, Free, Fashion, και Knight. Παρότι η BYD το ενίσχυσε με περισσότερη αυτονομία, ωστόσο, οι τιμές του παραμένουν αναλλοίωτες στην Κίνα - ξεκινώντας εκεί από τις 13 χιλιάδες ευρώ, με τις σημερινές ισοτιμίες.

Συγκεκριμένα, η μπαταρία BYD Blade των 45 kWh προσφέρει -κατά τον κινεζικό κύκλο CLTC, βεβαίως- αυτονομία 420 χιλιομέτρων, ενώ η μεγαλύτερη των 60 kWh φτάνει στα 520 χιλιόμετρα. Θυμίζουμε ότι το Dolphin μέχρι τώρα είχε μπαταρία 32 kWh, που του χάριζε αυτονομία 302 km.

Στις χαμηλότερες εκδόσεις του το νέο Dolphin αποδίδει 70 kW ισχύος με τον ηλεκτροκινητήρα του, αλλά αυτή υπερδιπλασιάζεται (με 150 kW) στην έκδοση Knight (από 130 kW στην προηγούμενη έκδοση).

Το BYD Dolphin εντάσσεται στην κατηγορία Β, με μήκος 4,125 μέτρων (πλάτος 1,77 μ. και ύψος 1,57 μ.), και από άποψη διαστάσεων παραμένει απαράλλαχτο. Στο εσωτερικό του, το ταμπλό φιλοξενεί την περιστρεφόμενη οθόνη 12,8 ιντσών με το ευφυές σύστημα διαδικτυακής σύνδεσης DiLink.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η BYD λανσάρισε στην κινεζική αγορά το ανανεωμένο Dolphin την ημέρα που βγήκε από τη γραμμή παραωγής το αντίτυπο με αριθμό 700.000 του συμπαγούς ηλεκτρικού της hatchback.

Στο μεταξύ η BYD, που πρόσφατα ήρθε και στη χώρα μας, συνεχίζει να επεκτείνεται ραγδαία, καθώς τις τελευταίες ημέρες εγκαινίασε τα νέα της εργοστάσια στην Ταϊλάνδη και στην Τουρκία - και σκοπεύει να χτίσει δύο ακόμη, στο Μεξικό και στη Βραζιλία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ