Το μεγάλύτερο μέλος της ηλεκτρικής οικογένειας ID της Volkswagen παρουσιάστηκε στην κινεζική αγορά ως η ηλεκτρική εκδοχή του Passat, με λίγο πιο συντηρητική αισθητική σε σχέση με το πρωτότυπο ID.Aero.
Παρότι πρόσφατα έγινε γνωστό ότι το sedan Passat θα φτάσει στο τέλος της διαδρομής του στην Ευρώπη -και θα περάσει σε νέα γενιά μόνο η station wagon εκδοχή του- στην Κίνα το γερμανικό sedan συνεχίζει τη σταδιοδρομία του, καθώς το νέο ID.7 θα είναι η ηλεκτρική του εκδοχή.
Το ηλεκτρικό Passat της κινεζικής αγοράς, βασισμένο στο πρωτότυπο ID.7 που οι Γερμανοί παρουσίασαν νωρίτερα φέτος στην έκθεση CES του Λας Βέγκας, θα κάνει την πρεμιέρα του στις 18 Απριλίου 2023 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Πριν από αυτήν, όμως, διέρρευσαν οι πρώτες του εικόνες από το γραφείων πατεντών του κινεζικού Υπουργειου Εσωτερικών.
BUY NOW
Είναι άγνωστο αν το ID.7 που προορίζεται για την Ευρώπη θα έχει την αισθητική που βλέπουμε σε αυτό το κινεζικό Passat. Το τελευταίο ενσωματώνει αισθητικά στοιχεία που είχαμε δει τα δύο τελευταία χρόνια στα πρωτότυπα ID.Aero, ID.Vizzion και ID.Space Vizzion, καθώς και στο πλέον πρόσφατο του Λας Βέγκας.
Παράλληλα, δεν είναι ακόμα βέβαιο αν η ονομασία ID.7 Vizzion που βλέπουμε στην ουρά του μοντέλου αυτού θα διατηρηθεί και στην Ευρώπη, ή αν στα μέρη μας το ηλεκτρικό αυτό μεγάλο sedan θα ονομάζεται μόνο ID.7.
Η σιλουέτα του νέου ID.7 Vizzion της κινεζικής αγοράς, πάντως, είναι κάπως απρόσμενη. Είναι ψηλότερη, ενώ ο προφυλακτήρας του διαθέτει στις άκρες του αεραγωγούς σχήματος Τ που παραπέμπουν στο Polestar 2. Αντιθετως, ο σχεδιασμός στην ουρά διατηρεί αυτούσια τα ενιαία -σε όλο το πλάτος- LED φώτα των πρωτοτύπων, αλλά και την αψίδα απο χρώμιο στην οροφή και το μαύρο χρώμα της τελευταίας και των τριών κολονών.
Μαζί με τη φωτογραφία του αυτοκινήτου, από το κινεζικό γραφείο παντεντών αποκαλύφθηκαν και τα διάφορα χρώματα και σχέδια των ζαντών του γερμανικού ηλεκτρικού sedan, ενώ το εσωτερικό του παραμένει σχεδόν πανομοιότυπο με των πρωτοτύπων. Εκεί, μια λωρίδα χρωμίου διατρέχει το ταμπλό σε όλο το πλάτος του, στο οποίο είναι κρυμμένοι οι «έξυπνοι» αεραγωγοί του κλιματισμού και ενσωματώνεται και η μικρή ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων.
Πέραν της μεγάλης κεντρικής ψηφιακής οθόνης των πολυμέσων / πλοήγησης / συνδεσιμότητας, το ID.7 παραγωγής διατηρεί αναλλοίωτη την κονσόλα και το τιμόνι των πρωτοτύπων, αλλά και τα πεντάλ οδήγησης με τα σηματάκια play και pause για το γκάζι και το φρένο αντίστοιχα.
Τα τεχνικά του στοιχεία, πάντως, είναι εντυπωσιακά: προσφέρει μέχρι και 700 χιλιόμετρα αυτονομίας και διαθέτει και έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες. Η βασική, από ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, θα έχει τη μπαταρία των 77 kWh και ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 204 ίππων, με περιορισμό τελικής ταχύτητας στα 155 km/h. Στην Ευρώπη αναμένουμε το ID.7 προς το τέλος του 2023, ως μοντέλο του 2024.