Η δεύτερη γενιά του συμπαγούς SUV της Toyota αναμένεται να αποκαλυφθεί μέσα στο 2023, υιοθετώντας την αισθητική της ηλεκτρικής οικογένειας bZ - και φυσικά λανσάροντας την πρώτη του αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Όταν έκανε το ντεμπούτο του, το C-HR τοποθετήθηκε κάτω από το RAV4, σε μια σχετικά ασαφή περιοχή μεταξύ των B-SUV και C-SUV. Όμως, η οδική του συμπεριφορά μόνο ασαφής δεν ήταν, όπως και φυσικά το ασυνήθιστα μοντέρνο σχέδιό του - που, παρότι υπήρξε αρκετά τολμηρό, δεν εμπόδισε το ιαπωνικό αυτοκίνητο να διαγράψει εξαιρετική εμπορική πορεία στην Ευρώπη.
Η επιτυχία του C-HR, χάρη στις νέες δυνατότητες που προσέφερε η καινούρια πλατφόρμα TNGA, στο σχεδιασμό και στην οικονομία των υβριδικών μονάδων ισχύος, θα ήταν λογικό να οδηγήσει την Toyota στην απόφαση να μην αλλάξει πολλά στη νέα γενιά του συμπαγούς της SUV.
BUY NOW
Ξεκινώντας με το σχεδιασμό, από τις πατέντες που έχει ήδη καταθέσει η Toyota μπορεί εύκολα κανείς να συμπεράνει ότι δεν θα αλλάξουν πολλά στη σιλουέτα και στη φιλοσοφία στη δεύτερη γενιά. Αντιθέτως, μιας και θα έχει και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, θα υιοθετηθεί σε μεγάλο βαθμό η αισθητική της ηλεκτρικής οικογένειας bZ (της στρατηγικής εξηλεκτρισμού beyond Zero).
Τα αρχικά C-HR σημαίνουν 'Coupe High Rider' και συνεπώς η νέα γενιά διατηρεί αυτά τα Coupe στοιχεία δυναμισμού της εμφάνισης - όπως τις μικρές σε διαστάσεις πίσω πόρτες, και τα αντίστοιχα μικρά πίσω παράθυρα. Όμως, από τα σχέδια των πατεντών, μπορεί να δει κανείς ότι το σχέδιο, ενώ παραμένει αρκετά δυναμικό, έγινε και λιγότερο τολμηρό.
Την ίδια στιγμή, αποκτά και στοιχεία νεανικότητας όπως η διχρωμία του αμαξώματος (που συναντάμε και στο μοντέρνο Aygo-X) και παράλληλα διορθώνει σε μεγάλο βαθμό και τα παράπονα σχετικής έλλειψης χώρων κα για τους πίσω επιβάτες, καθώς και φωτεινότητας λόγω των μικρών παραθύρων. Για το τελευταίο αυτό θέμα, ενδέχεται να προστεθεί και προαιρετική πανοραμική γυάλινη οροφή.
Όσον αφορά στα μηχανικά μέρη της νέας γενιάς του C-HR, στις υβριδικές του εκδοχές αναμένεται να υιοθετήσει τις ανανεωμένες μονάδες βενζίνης 1.8 Hybrid και 2.0 Hynrid που είδαμε και στην Corolla. Η πρώτη αποδίδει 140 και η δεύτερη 196 ίππους.
Κι έπειτα, φυσικά, θα υπάρξει και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία αναμένεται να έχει και ορισμένες αισθητικές διαφοροποιήσεις του αμαξώματός της. Μία από τις κυριότερες θα είναι φυσικά η κλειστή γρίλια, και μια άλλη ο τροποποιημένος πίσω προφυλακτήρας ελλείψει εξάτμισης.
Παρότι τα νέα από την Ιαπωνία έρχονται με συνέπεια για τη νέα γενιά του C-HR, ακόμη δεν έχει εντοπιστεί κάποιο πρωτότυπο δοκιμών του -με καμουφλάζ- στους δημόσιους δρόμους. Η εκτίμηση όμως παραμένει ότι πρόκειται η Toyota να το παρουσιάσει μέσα στο 2023, λόγω -αν μη τι άλλο- του τεράστιου εμπορικού ενδιαφέροντος της κατηγορίας των συμπαγών SUV.