Η εξέλιξη της ηλεκτρικής Porsche Macan άργησε μεν, αλλά τώρα έχει μπει στην τελική της ευθεία με τις πυρετώδεις δοκιμές εξέλιξής της. Διαβάστε όσα γνωρίζουμε για αυτήν μέχρι τώρα.
Η πρεμιέρα της Macan EV θα γίνει μέσα στο 2024, αρκετό καιρό μετά τον αρχικό προγραμματισμό της εταιρείας του Zuffenhausen. Αιτία της καθυστέρησης ήταν τα προβλήματα που αντιμετώπισε ο όμιλος Volkswagen με την εξέλιξη του νέας γενιάς λογισμικού των ηλεκτρονικών συστημάτων των αυτοκινήτων του.
Όμως, τώρα πλέον φαίνεται ότι είναι θέμα μηνών η παρουσίαση του ηλεκτρικού, συμπαγούς Coupe-SUV επιδόσεων της Porsche, καθώς ήδη δοκιμάζονται πρωτότυπά του -κοντά στις προδιαγραφές παραγωγής- ακόμα και εκτός Γερμανίας.
BUY NOW
Σύμφωνα με πληροφορίες του γαλλικού Τύπου, οι προδιαγραφές αυτές περιλαμβάνουν εμπρός φωτιστικά σώματα δύο επιπέδων. Το άνω επίπεδο θα περιλαμβάνει τέσσερις LED λαμπτήρες αντίστοιχους της Taycan, ενώ το κάτω επίπεδο θα έχει τετραγωνισμένους προβολείς με δύο κυκλικά φωτιστικά σώματα.
Παράλληλα, οι αεραγωγοί στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα θα έχουν κυκλικό σχήμα. Ο σχεδιασμός του αμαξώματος θα ακολουθήσει τις ρέουσες γραμμές και απέριττες επιφάνειες των θερμικών SUV της Porsche, περιμετρικά θα υπάρχουν προστατευτικά πλαστικά των θόλων και των μαρπσιέ, ενώ η τάπα της πρίζας φόρτισης είναι τοποθετημένη στο πίσω δεξί φτερό.
Περνώντας στο πίσω μέρος, εκεί τα φωτιστικά σώματα είναι πολύ πιο λεπτά από τα μπροστινά, και ενώνονται από μια λεπτή οριζόντια γραμμή που καλύπτει όλο το πλάτος της πίσω πόρτας, αλλά έχουν την ίδια φιλοσοφία με τέσσερα LED φώτα σε κάθε πλευρά.
Ο πίσω προφυλακτήρας, πάνω από τον σχετικά μικρό διαχύτη, δεν είναι ιδιαίτερα περίπλοκος στο σχέδιό του, ενώ η πίσω πτέρυγα παραμένει στην απόληξη της οροφής όπως και στις τρέχουσες θερμικές Macan.
Θυμίζουμε ότι το ηλεκτρικό Coupe-SUV του Zuffenhausen θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα PPE που εξέλιξαν μαζί οι Porsche και Audi. Θα έχει αρκετά κοινά στοιχεία με το επερχόμενο Audi Q6 e-tron, και η κορυφαία του τετρακίνητη έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες θα αποδίδει πάνω από 600 ίππους και 1.000 Nm ροπής.
Όσο για τη μπαταρία και την αυτονομία της Macan EV, η Porsche έχει ήδη ανακοινώσει την εξέλιξη μιας μπαταρίας χωρητικότητας 100 kWh, η οποία χάρη στην τεχνολογία 800V της πλατφόρμας θα μπορεί να φορτίζει μέχρι και με 270 kW σε ανάλογο ταχυφορτιστή.
Όπως προαναφέραμε, η παρουσίαση της ηλεκτρικής Macan θα γίνει την Άνοιξη του 2024 (αντί του τέλους του 2023, όπως ήταν το αρχικό πλάνο) και έπειτα θα ξεκινήσει η παραγωγή της στο εργοστάσιο της Λειψίας, στη Γερμανία. Για τα προσεχή χρόνια θα διατίθεται παράλληλα με τις θερμικές/υβριδικές εκδόσεις της.