Όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το Renault 4 της νέας εποχής

Renault 4ever

Μετά το R5, η γαλλική εταιρεία θα αναγεννήσει και το Renault 4 από τα βάθη της ιστορίας της, και μάλιστα μέσα στο 2024, όπως επιβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος της γαλλικής εταιρείας, Luca de Meo.

Την 26η Φεβρουαρίου θα λάβει χώρα η επίσημη πρεμιέρα της έκδοσης παραγωγής του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού Renault 5, ενώ φημολογείται πως ο De Meo θα ανακοινώσει ότι επίκειται και η Crossover/SUV εκδοχή του γαλλικού supermini, μαζί με το νέο R4 που θα αποκαλυφθεί το φετινό Φθινόπωρο, στις 14 Οικτωβρίου 2024, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.

Renault 4Ever Trophy concept
Renault 4Ever Trophy concept
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στόχος της εταιρείας είναι να αποτελέσει το νέο R4 μια οικονομική και προσιτή ηλεκτρική πρόταση για την πόλη, ανταγωνιστική του Citroen e-C3 - πιο προσιτή από το R5, που αναμένεται να ξεκινά λίγο κάτω από τις 25.000 ευρώ.

Θυμίζουμε, επίσης, τα πλάνα των Γάλλων για την αναβίωση και του Twingo, το οποίο θα ξεκινά στη βασική του έκδοση κάτω από τις 20 χιλιάδες ευρώ και θα τοποθετηθεί στην μικρότερη κατηγορία των EV πόλης που θα εμπλουτίσουν την προσεχή διετία της Renault - προσφέροντας μια άκρως ανταγωνιστική “παλέτα” συμπαγών ηλεκτρικών.

Ανεπίσημο σχέδιο του graphic designer “jmkz1” για το νέο Renault 4
Ανεπίσημο σχέδιο του graphic designer “jmkz1” για το νέο Renault 4

Το Renault 4 θα έχει διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με το νέο R5. Έχουμε πάρει μια πρώτη ιδέα για ορισμένες βασικές του σχεδιαστικές τάσεις από το πρωτότυπο Renault 4Ever Trophy, που υπαινίσσεται ότι θα είναι ένα υπερυψωμένο baby-SUV, μικρότερο από το Captur. Αυτό σημαίνει ότι μόνο στις λεπτομέρειες θα παραπέμπει στον ένδοξο πρόγονό του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μήκος του Renault 4 θα είναι σίγουρα κάτω από τα 4 μέτρα του νέου R5. Οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν ότι θα διατίθεται με την επιλογή ανάμεσα σε δύο μπαταρίες, χωρητικότητας 42 ή 52 kWh, με αυτονομία που θα φτάνει τα 420 χιλιόμετρα, και σε δύο εκδόσεις ισχύος: 120 ή 150 ίππων.

Όπως είναι προφανές, αυτή θα είναι μια πολύ σημαντική και μεταβατική διετία για τη Renault: μετά τις πρεμιέρες των R5 και R4, μέσα στο έτος θα αποκαλύψει και τη σπορ εκδοχή του πρώτου, το Alpine A290, και θα αρχίσει να διαθέτει στην αγορά το επίσης ηλεκτρικό SUV, νέο Scenic E-Tech, και προς το τέλος του 2025 θα παρουσιάσει και το νέο Twingo.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ