Mercedes EQC: Όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για τη δεύτερη γενιά της

Mercedes EQC

Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Mercedes ετοιμάζεται να περάσει στη δεύτερη γενιά του και βρίσκεται στο στάδιο των δοκιμών εξέλιξής ενόψει της πρεμιέρας του στο τέλος του 2024 ή στις αρχές του 2025.

Η EQC, που βρίσκεται στο μέσον της γκάμας των ηλεκτρικών μοντέλων της εταιρείας της Στουτγάρδης -ανάμεσα στις συμπαγείς EQA, EQB και τις μεγαλύτερες EQE, EQS- βγήκε στην ευρωπαϊκή αγορά το 2019. Όμως τώρα ετοιμάζεται η δεύτερη γενιά της, για να αντιμετωπίσει τη BMW iX3 και το επερχόμενο Audi Q6 E-tron.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η EQC ήταν το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής που εξέλιξε εν λευκώ και λανσάρισε στην αγορά η Mercedes. Χρησιμοποιούσε την προ-πενταετίας τεχνολογία ηλεκτροκίνησης αλλά αποδείχθηκε εξαιρετικά εμπορικό, κι έτσι η γερμανική εταιρεία προχωρά ταχύρυθμα στην τεχνολογική επικαιροποίησή της.

Έτσι, στη δεύτερη γενιά της θα βασιστεί σε μια νέα, εξειδικευμέη πλατφόρμα, η οποία πιστεύεται ότι θα είναι η νέα αρχιτεκτονική Mercedes MMA που προορίζεται να είναι έτοιμη για την παραγωγή το 2025. Αυτή θα αντικαταστήσει στην EVA που διθέτουν οι EQE και EQS.

Η νέα πλατφόρμα θα προσφέρει στη νέα EQC πολλή περισσότερη αποδοτικότητα: θα της δώσει τη δυνατότητα τοποθέτησης μεγαλύτερων μπαταριών, και μαζί εξυπνότερη χωροταξία των -επίσης νέων και ισχυρότερων- ηλεκτροκινητήρων.

Η ΜΜΑ προσφέρει επίσης τη δυνατότητα τοποθέτησης ενός ή δύο ηλεκτροκινητήρων, για δικίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις αντίστοιχα, καθώς και της τυποποίησης της τοποθέτησης των μπαταριών και άλλων εξαρτημάτων σε πληθώρα μοντέλων - με στόχο τις οικονομίες κλίμακας και τον περιορισμό του κόστους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ηλεκτρική παραλλαγή της GLC, όπως είναι φυσικό, μοιράζεται ελάχιστα κοινά με τη θερμική αδερφή της. Κι αυτό ισχύει και για την εμφάνιση. Σύμφωνα με πληροφορίες, θα διατηρήσει και στη δεύτερη γενιά της μια πιο ισορροπημένη SUV σιλουέτα σε σχέση με την EQE που έχει πολύ μικρότερο καπό και έντονα κεκλιμένο παρ-μπριζ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η EQC θα είναι περισσότερο «SUV», με μεγάλο καπό, πιο κάθετο ρύγχος και μεγαλύτερη γωνία του παρ-μπριζ. Η πίσω κολόνα θα διατηρήσει τη σχετική της κλίση, αλλά όχι σε επίπεδο που να απομακρύνεται από το τετραγωνισμένο σχήμα ενός κλασσικού SUV - προσφέροντας, έτσι, περισσότερο ύψος και χώρο για τους πίσω επιβάτες και τις αποσκευές. Στο εσωτερικό της πενταθέσιας EQC θα κάνει, επίσης, το ντεμπούτο του το νέο λογισμικό του ψηφιακού εξοπλισμού της Mercedes, με νέες λειτουργίες και γραφικά.

Όπως προαναφέραμε, η νέα Mercedes EQC θα λανσαριστεί σε περίπου ενάμισι χρόνο από σήμερα - τέλη του 2024 ή αρχές του 2025, και αμέσως μετά θα μπει στη γραμμή παραγωγής. Εικάζεται ότι σε δεύτερο χρόνο θα ακολουθήσει και έκδοση AMG, αν και ακόμη δεν γνωρίζουμε αν η EQC -και όλες οι βασικές ηλεκτρικές Mercedes- θα υιοθετούν στις σπορ εκδόσεις τους την εξειδικευμένη πλατφόρμα AMG.EA.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ