Το πιο ζημιάρικο αυτοκίνητο των τελευταίων 5 ετών -Σε ποιους τομείς παρουσιάζει προβλήματα

tesla-model-3-brakes-1

Το Tesla Model 3 παρουσιάζει για δεύτερη διαδοχική χρονιά προβλήματα στα φρένα, στην ανάρτηση και στα φώτα, σε πρόσφατους ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο μελέτης του Consumer Reports.

Μία πρόσφατη μελέτη του Consumer Reports, ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού που πραγματοποιεί ανεξάρτητες δοκιμές προϊόντων, διερεύνησε ποια αυτοκίνητα είναι λιγότερο αξιόπιστα μετά από ορισμένα χρόνια χρήσης.

Το συγκεκριμένο τεστ είναι υποχρεωτικό για όσα αυτοκίνητα κυκλοφορούν πάνω από 3 χρόνια στη Γερμανία και πρέπει να γίνεται κάθε 2 χρόνια ώστε να διασφαλίζεται η ασφαλής οδηγική συμπεριφορά τους.

tesla-mode-3-tuv-1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι ελεγκτές πραγματοποιούν έλεγχο σε όλα τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, από το σασί μέχρι τα φρένα και την ανάρτηση. Έτσι, εντοπίζουν χρόνο με τον χρόνο ποια μηχανικά μέρη παρουσιάζουν φθορές σε κάθε μοντέλο. Είναι ένα πολύ απαιτητικό τεστ, με σχεδόν ένα στα πέντε αυτοκίνητα να «κόβεται».

Αυτό συνέβη και με το Tesla Model 3, το οποίο κατετάγη τελευταίο σε αξιοπιστία στους τομείς των φρένων, της ανάρτησης και των φώτων, και μάλιστα για δεύτερη διαδοχική χρονιά. Το ηλεκτρικό μοντέλο της αμερικανικής φίρμας παρουσίασε τις περισσότερες «αποτυχίες» από κάθε άλλο μοντέλο που κυκλοφορεί στους γερμανικούς δρόμους, στις κατηγορίες των 2-3 ετών και 4-5 ετών.

tesla-mode-3-tuv-2

Ο τεχνικός σύλλογος ελέγχου TUV σημειώνει ότι τα προβλήματα στα φρένα και στην ανάρτηση του Model 3 παρουσιάζονται συχνά σε αρκετά ηλεκτρικά οχήματα, εξαιτίας του αυξημένου βάρους τους που οφείλεται στη μπαταρία. Επίσης, μεγάλο μέρος της δύναμης πέδησης παράγεται με τη λειτουργία one-pedal, πράγμα που σημαίνει ότι το όχημα ελαττώνει ταχύτητα όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το γκάζι, και επομένως τα φρένα δεν διατηρούνται «ζεστά».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Εκτός από τα ελαττώματα στα φρένα και την ανάρτηση, το Tesla Model 3 έχει επίσης έναν ιδιαίτερα υψηλό αριθμό βλαβών στον φωτισμό. Αυτό υποδηλώνει ελλείψεις στο σέρβις και τη συντήρηση», σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του TUV, Joachim Buhler.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ