Ο κινεζικός κολοσσός της BYD παρουσίασε τη νέα μπαταρία Blade II, για τα μελλοντικά της ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που υπόσχεται μεγαλύτερη αυτονομία με χαμηλότερο κόστος.
Με τη μπαταρία Blade II η BYD υπόσχεται ενεργειακή πυκνότητα της τάξης των 190 Wh/kg και αρκετά χαμηλότερο βάρος σε σχέση με τις υπάρχουσες μπαταρίες. Αυτό, πέραν της αύξησης της αυτονομίας, επιτρέπει και τη σημαντική μείωση του μεγέθους, και συνεπώς και της τιμής της.
H δεύτερη γενιά των μπαταριών τύπου Blade της αυτοκινητοβιομηχανίας της Shenzhen θα λανσαριστεί το δεύτερο εξάμηνο του 2024 - πιθανότατα μέσα στον ερχόμενο Αύγουστο. Πρόκειται για μπαταρίες λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού άλατος (LFP) που ήδη από την πρώτη τους γενιά έχουν διακριθεί για την ασφάλεια, την απόδοση και την ανθεκτικότητά τους.
BUY NOW
Η πρώτη γενιά τους παρουσιάστηκε το 2020 και είχε ενεργειακή πυκνότητα 140 Wh/kg. Σταδιακά αυτή βελτιώθηκε στα 150 Wh/kg, αλλά τώρα η δεύτερη γενιά Blade II φτάνει τα 190 Wh/kg. Αυτό εξασφαλίζει μεγαλύτερη αυτονομία με κάθε πλήρη φόρτιση, ενώ μειώνει και το μέγεθος και το βάρους της μπαταρίας για την ίδια αυτονομία. Και συνεπώς και το κόστος τους, καθιστώντας τα ηλεκτρικά της BYD ακόμα πιο προσιτά.
Παράλληλα με τα ηλεκτρικά EV της, η BYD θα συνδυάσει τις μπαταρίες Blade II με τις νέες και καινοτομικές πλατφόρμες, τις e-Platform 4.0 και DM (Dual Mode) Platform, για τα υβριδικά της αυτοκίνητα. Στόχος για τα τελευταία είναι να πετύχει αυτονομία άνω των 2.000 χιλιομέτρων με κάθε γέμισμα του ρεζερβουάρ και πλήρη φόρτιση της μπαταρίας.
Κατά συνέπεια, οι μπαταρίες Blade II και η νέα αρχιτεκτονική 5ης γενιάς για τα υβριδικά της αυτοκίνητα είναι δύο βασικοί πυλώνες της στρατηγικής της BYD, για την περαιτέρω παγκόσμια εξάπλωσή της.