Ποιες νέες Lancia περιμένουμε την προσεχή πενταετία

Lancia Ypsilon 1

Η Lancia αναγεννάται ως premium εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων υπό τον όμιλο Stellantis, και προετοιμάζει μια ευρεία γκάμα από εντυπωσιακά νέα μοντέλα μέχρι το 2028.

Γεννημένη το 1906 από τον Vincenzo Lancia, η ιταλική εταιρεία πέρασε στον όμιλο Fiat, έφτασε στο απώγειό της τις δεκαετίες του 1970 και '80, αλλά από το 2017 μέχρι σήμερα περιορίστηκε να πουλά αποκλειστικά στην ιταλική αγορά μόνο ένα μοντέλο -αν και με ιδιαίτερη επιτυχία-, την Ypsilon, που κλείνει 12 διαδοχικά χρόνια στην αγορά σχεδόν απαράλλαχτη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως, η «ωραία κοιμωμένη» της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, βρίσκεται τώρα εμπρός στις πύλες του νέου, λαμπρού της μέλλοντος, χάρη στις επενδύσεις της Stellantis - του γιγαντιαίου ομίλου στον οποίον πλέον ανήκει, μαζί με τις αδερφές της Fiat και Alfa Romeo.

Το μέλλον αυτό επιφυλάσσει τον ολοκληρωτικό μετασχηματισμό της Lancia σε premium εταιρεία παραγωγής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Για την ακρίβεια, θα είναι μία από τις τρεις premium φίρμες της Stellantis, μαζί με τις Alfa Romeo και DS.

Η αλλοτινή δημιουργός αυτοκινήτων όπως οι Delta, Flavia, 037 και Flaminia, τώρα χτίζει το μέλλον της πάνω στην ηλεκτρική πλατφόρμα STLA της Stellantis. Πριν από αυτό, σε πρώτη φάση περιμένουμε τη νέα Ypsilon, και σε δεύτερη ένα πολυτελές sedan και τη νέα Delta.

Αμιγώς ηλεκτρική, η νέα Ypsilon είναι ήδη έτοιμη όπως επιβεβαίωσε στο βρετανικό περιοδικό Autocar ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Luca Napolitano. Μάλιστα, το πρώτο της πρωτότυπο θα αποκαλυφθεί κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας του Μιλάνου, μέσα στον προσεχή Απρίλιο του 2023.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ανεπίσημο ψηφιακό σχέδιο της ενδεχόμενης εμφάνισης της νέας, ηλεκτρικής Lancia Ypsilon
Ανεπίσημο ψηφιακό σχέδιο της ενδεχόμενης εμφάνισης της νέας, ηλεκτρικής Lancia Ypsilon

Το σχέδιο του πρωτοτύπου αυτού θα είναι πολύ κοντά στην Ypsilon παραγωγής, και θα βασίζεται στην πλατφόρμα που χρησιμοποιεί το ηλεκτρικό Fiat 500, μιας και η αρχιτεκτονική STLA Small της Stellantis δεν θα είναι έτοιμη για τη μαζική παραγωγή πριν από το 2026.

Σχέδιο επίσης ιδιώτη σχεδιαστή, για τη μελλοντική του φαντασίωση της αναγέννησης της Lancia Delta
Σχέδιο επίσης ιδιώτη σχεδιαστή, για τη μελλοντική του φαντασίωση της αναγέννησης της Lancia Delta

Τη χρονιά εκείνη, το 2026, αναμένουμε και το καινούριο ηλεκτρικό sedan της ιταλικής εταιρείας, που δεν γνωρίζουμε ακόμη την ονομασία του. Θα βασιστεί στην πλατφόρμα STLA Medium, όπως και η νέα Delta που θα λανσαριστεί σε πέντε χρόνια - το 2028. Κατά συνέπεια, η Lancia θα παρουσιάζει από ένα καινούριο αυτοκίνητο ανά δύο χρόνια, όπως επιβεβαίωσε ο Napolitano.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πλατφόρμα STLA Medium, σύμφωνα με πληροφορίες που παρείχε η Stellantis, θα δίνει τη δυνατότητα να βασιστούν σε αυτή αμαξώματα αρκετά μεγάλου εύρους διαστάσεων και να φιλοξενεί ηλεκτροκινητήρες απόδοσης από 201 μέχρι 442 ίππων. Τέλος, θα φιλοξενεί μπαταρίες μεγέθους από 87 μέχρι 104 kWh, αγγίζοντας τα 700 χιλιόμετρα αυτονομίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ