Διέλυσε το ρεκόρ του Nurburgring το ηλεκτρικό Xiaomi SU7 Ultra -Δείτε πόσο κοστίζει
Ο μεγάλος αντίπαλος της Porsche Taycan από την Κίνα, το Xiaomi SU7 Ultra των 1.526 ίππων που διέλυσε το ρεκόρ του Nurburgring, λανσαρίστηκε στην ασιατική χώρα. Δείτε ποια είναι η τιμή του.
Η Xiaomi θέλει να αφήσει με άκρως ηχηρό τρόπο το στίγμα της στην αυτοκίνηση, καθώς η κορυφαία έκδοση του πρώτου της ηλεκτρικού αυτοκινήτου SU7, το SU7 Ultra των 1.526 ίππων, έσπασε το ρεκόρ γύρου για 4θυρα ηλεκτρικά οχήματα στο Nurburgring σταματώντας το χρονόμετρο στα 6:46.874 λεπτά.
Το μοντέλο παραγωγής είναι μια ηλεκτρική αστραπή: επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 1,98 δευτερόλεπτα, και φρενάρει από την ίδια ταχύτητα σε 30,8 μέτρα. Κι έτσι, οι Κινέζοι τα βάζουν στα ίσα με τους “βασιλείς” της κατηγορίας και του Nurburgring, δηλαδή με τα Tesla Model S Plaid, Porsche Taycan και Lucid Air Sapphire.
BUY NOW
Το ρεκόρ στην περίφημη «πράσινη κόλαση», όπως λέγεται το σιρκουί Nordschleife του Nurburgring, ανακοίνωσε ο ίδιος ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Lei Jun. Στο τιμόνι βρισκόταν ο Βρετανός οδηγός David Pittard, νικητής του των 24 Ωρών του Nurburgring το 2023.
Το ρεκόρ γύρου, με χρόνο 20+ δευτρερολέπτων ταχύτερο από τη νέα Porsche Taycan Turbo GT, επιτεύχθηκε με μια μόνο προσπάθεια - παρά την απώλεια ισχύος για περίπου 10 δευτερόλεπτα κατά τη διάρκεια του γύρου.
Παράλληλα, η Xiaomi αποκάλυψε το τελικό μοντέλο παραγωγής, το οποίο αν και διατηρεί υψηλές επιδόσεις δεν είναι τόσο ακραίο όσο το πρωτότυπο. Όπως και το πρωτότυπο, διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες με συνολική απόδοση 1.526 ίππων, που του δίνουν πλεονέκτημα ισχύος έναντι του Tesla Model S Plaid.
Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 350 km/h, ενώ η αυτονομία του αγγίζει τα 630 χιλιόμετρα (στον κινεζικό κύκλο CLTC). Η τροφοδοσία γίνεται από μπαταρία CATL Qilin 2.0, και το σύστημα ψύξης έχει αναβαθμιστεί -σε κομπρέσορα, αντλία νερού, ανεμιστήρα και ψυγείο- για να αντέχει σε σκληρή χρήση εντός πίστας.
Για την πέδηση, το SU7 Ultra είναι εξοπλισμένο με κεραμικά φρένα, με τους εμπρόσθιους δίσκους να είναι οι μεγαλύτεροι που έχουν τοποθετηθεί σε τετράθυρο μοντέλο παραγωγής (430 mm). Οι δαγκάνες της Akebono είναι εξαπίστονες μπροστά και τετραπίστονες πίσω.
Πέραν των αναρτήσεων διπλού θαλάμου, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης ρυθμιζόμενων Bilstein Evo T1 με 10 επίπεδα συμπίεσης και επαναφοράς. Επίσης, το σύστημα κατανομής της ροπής επιτρέπει έως και 500 προσαρμογές ανά δευτερόλεπτο για μέγιστη απόδοση.
Σχεδιαστικά, το μοντέλο παραγωγής είναι λιγότερο ακραίο από το πρωτότυπο, χωρίς την αγωνιστική πίσω αεροτομή αλλά με ένα μικρότερο spoiler. Ωστόσο, διαθέτει νέο εμπρόσθιο splitter (στο κάτω χείλος του προφυλακτήρα) και ενεργό διαχύτη πίσω που προσαρμόζεται κατά την οδήγηση, προσφέροντας έως 285 κιλά κάθετης δύναμης.
Το εσωτερικό ολοκληρώνεται με σπορ «πινελιές», όπως είναι το τιμόνι με επίπεδο πάνω και κάτω μέρος, που είναι επενδεδυμένο με Alcantara και διαθέτει κουμπί Boost σε κόκκινο χρώμα. Η οθόνη περιλαμβάνει και την εφαρμογή Racetrack Master, που καταγράφει τις επιδόσεις και τις στροφές της πίστας.
Μέσα σε 10 λεπτά από την παρουσίαση, η Xiaomi δέχτηκε πάνω από 3.600 παραγγελλίες για το SU7 Ultra. Οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν στην ασιατική χώρα τον Μάρτιο του 2025, με τιμές από 814.900 γιουάν (περίπου 105.300 ευρώ).