Πρώτες ματιές στο ανανεωμένο Kia EV6

KIA EV6 2025 teaser

Η Kia δημοσίευσε τις πρώτες teaser φωτογραφίες του ανανεωμένου ηλεκτρικού της Crossover EV6, που αποκαλύπτουν τα ανασχεδιασμένα του φωτιστικά σώματα. Ποιές άλλες αλλαγές φέρνει το φρεσκάρισμά του.

Πέραν των νέων του φωτιστικών σωμάτων με την καινούρια τους “φωτεινή υπογραφή”, που το φέρνουν πιο κοντά στην “οικογενειακή” αισθητική των νέων μοντέλων των Κορεατών, το ανανεωμένο Kia EV6 του 2025 πιθανότατα θα αποκτήσει και μεγαλύτερη μπαταρία, καθώς και διαφορετικές ρυθμίσεις της ανάρτησης.

Το EV6 έκανε το ντεμπούτο του πριν από τρία χρόνια, και το προγραμματισμένο φρεσκάρισμα στο μέσον της εμπορικής του πορείας αναμένεται να αποκαλυφθεί πλήρως και επίσημα στην Κορέα, αργότερα μέσα στο Μάιο του 2024. Το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς θα ακολουθήσει και η ανανεωμένη έκδοση GT.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το βασικό στοιχείο εκμοντερνισμού του θα είναι τα λεπτότερα LED φώτα, σε συνδυασμό με την επίσης πιο λεπτή μάσκα στο σχήμα 'tiger nose' και τον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα που θα δώσει πιο έντονη, τρισδιάστατη υπόσταση.

Στο πίσω μέρος έχουν αλλάξει επίσης ο προφυλακτήρας και τα φώτα, καθώς πλέον καταργήθηκε μεγάλο τμήμα των κάθετων στοιχείων τους. Το αισθητικό φρεσκάρισμα ολοκληρώνεται με τα νέα σχέδια των ζαντών.

Μαζί με το αμάξωμα, το εσωτερικό θα αναβαθμιστεί τώρα με όλες τις νέες ψηφιακές τεχνολογίες πολυμέσων και συνδεσιμότητας των τελευταίων μοντέλων της Kia, καθώς και με τις πιο προηγμένες σουίτες ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης. Επίσης, το τιμόνι είναι ανασχεδιασμένο, και θα υπάρξουν διαφορετικές επιλογές υλικών και εξοπλισμού.

Δεδομένου ότι ανανεώθηκε πρόσφατα και το “αδελφό” του μοντέλο, το Hyundai Ioniq 5, το Kia EV6 αποκτά τώρα τη νέα μπαταρία των 84 kWh του πρώτου (που αντικαθιστά τη μονάδα των 77,4 kWh) και κατά συνέπεια περισσότερη αυτονομία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
H έκδοση GT της τρέχουσας γενιάς του EV6
H έκδοση GT της τρέχουσας γενιάς του EV6

Οι εκδόσεις ηλεκτροκινητήρων (ενός ή δύο) θα παραμείνουν αναλλοίωτες, με κορυφαία την GT. Όσον αφορά στην πλατφόρμα E-GMP και στην ανάρτηση, ορισμένες καίριας σημασίας παρεμβάσεις αποσκοπούν στη βελτίωση της άνεσης - χωρίς να χαθεί η σπορτίφ συμπεριφορά του κορεατικού ηλεκτρικού Crossover.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ