Η Ferrari κρατά επτασφράγιστο το μυστικό του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου της ιστορίας της, μην αποκαλύπτοντας καν ούτε το σχήμα ή την κατηγορία στην οποία θα ανήκει.
Ενδεικτικό είναι ότι οι πρώτες δοκιμές του αυτοκινήτου γίνονται με τη χρήση ενός αμαξώματος που αποτελεί “υβρίδιο” μεταξύ της Maserati Levante και του SUV Ferrari Purosangue. Το οποίο διαθέτει, παραπλανητικά, και δύο ζευγάρια εξόφθαλμα ψεύτικων εξατμίσεων στον πίσω προφυλακτήρα.
Μιλώντας στο βρετανικό περιοδικό Autocar, ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, Benedetto Vigna, δεν αποκάλυψε καν αν θα είναι σπορ αυτοκίνητο, sedan, crossover ή SUV. Όμως, πολλοί πιστεύουν ότι το μοντέλο παραγωγής θα είναι ένα πεντάθυρο Crossover, περίπου στο στυλ της Purosangue.
BUY NOW
Αυτά που γνωρίζουμε με βεβαιότητα είναι ότι η πρώτη ηλεκτρική Ferrari θα κατασκευάζεται από τις αρχές του 2025 στο νέο e-Factory στο Maranello, καθώς και ότι θα έχει «αυθεντικό ήχο» όπως μια «πραγματική Ferrari», σύμφωνα με τα λεγόμενα ο επικεφαλής marketing Emanuele Carando.
Από τεχνική άποψη, η Ferrari έχει κάνει λόγο στο παρελθόν για την εξέλιξη και παραγωγή υπερ-μπαταριών και υψηλής απόδοσης κινητήρων στο Maranello. Πέραν αυτού, δεν έχει δώσει ούτε διαρρεύσει καμία άλλη πληροφορία.
Φημολογείται ότι το πρώτο ηλεκτρικό cavallino θα κοστίζει πάνω από 500.000 ευρώ, αν και η Ferrari μέχρι στιγμής αρνείται να επιβεβαιώσει αυτό το ποσό. Επίσης, έχει απορρίψει τις φήμες ότι το νέο εργοστάσιο θα αυξήσει την ετήσια παραγωγή από περίπου 14.000 σε 20.000 οχήματα.
Μέχρι το 2026, μόνο το 40% όλων των Ferrari που θα παράγονται θα κινούνται αποκλειστικά από κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το 55% θα είναι υβριδικά και το υπόλοιπο 5% θα είναι ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μέχρι το 2030, η αναλογία θα αλλάξει σημαντικά: τότε μόνο το 20% των Ferrari θα είναι θερμικές, ενώ το 40% θα είναι υβριδικές και το υπόλοιπο 40% θα είναι αμιγώς ηλεκτρικές.