Tesla Model S Plaid: O νέος ηλεκτρικός «βασιλιάς» του Nurburgring (Video)

Tesla Model S Plaid

Ένα Tesla Model S Plaid «ακριβώς όπως βγήκε από το εργοστάσιο», κατά τον Elon Musk, εκθρόνισε την Porsche Taycan από την κορυφή του Nurburgring πετυχαίνοντας τον ταχύτερο γύρο τετράθυρου ηλεκτρικού αυτοκινήτου στη γερμανική πίστα.

Ο χρόνος της κορυφαίας έκδοσης επιδόεων του Model S στην αποκαλούμενη «πράσινη κόλαση», στην παλιά μεγάλη πίστα του Nordschleife, ήταν 7:35.579 - και κατά συνέπεια 7 δευτερόλεπτα ταχύτερος του ρεκόρ που μέχρι πρότινος κατείχε η Porsche Taycan.

Η Tesla βρικόταν στη Γερμανία και στο Nurburgring για περίπου δύο εβδομάδες, δοκιμάζοντας το Model S Plaid και προετοιμαζόμενη για την επίτευξη του ρεκόρ. Όταν το πέτυχε, η επίσημη ανακοίνωση ήρθε από τον ίδιο τον Elon Musk, με μια ανάρτηση στο twitter - ενώ το χρόνο επιβεβαίωσε με ανακοίνωσή της και η πίστα του Nurburgring.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ρεκόρ φυσικά αφορά σε τετράθυρα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραγωγής - και δεν αποκλείεται η Porsche να θελήσει να απαντήσει επιστρέφοντας στο Nurburgring, που βρίσκεται ουσιαστικά στην «πίσω αυλή» της, με την έκδοση Turbo S της Taycan. Το ρεκόρ ηλεκτρικού αυτοκινήτου γενικώς στο Nordschleife κατέχει η Volkswagen με το αγωνιστικό πρωτότυπο ID.R, που πέτυχε χρόνο 6:05.336.

Όμως η επίδοση του Tesla Model S Plaid ήταν τόσο καλή που μπορεί να συγκριθεί με τους χρόνους συμβατικών σπορ αυτοκινήτων με θερμικό κινητήρα - όπως με το 7:29.90 που έχει σημειώσει η Chevrolet Corvette C8 ή με το 7:29.81 που πέτυχε πέρσι η Porsche Panamera Turbo. Το Tesla είναι μόλις έξι δευτερόλεπτα πίσω από αυτά, σε μια πίστα σχεδόν 21 χιλιομέτρων. Ανεπίσημα, επίσης, ένα Model S Plaid με αναβαθμίσεις έχει πετύχει ρεκόρ 7:13.


ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι επίσημα χρονομετρημένες προσπάθειες της Tesla για το ρεκόρ στο Nurburgring ήταν δύο και πιθανότατα έγιναν συνεχόμενα. Λίγα χρόνια νωρίτερα δεν ήταν -ενεργειακά- εφικτό για το Model S να συμπληρώσει δύο συνεχόμενους γύρους με πλήρες γκάζι στο Nordschleife, ενώ ακόμα και η Porsche Taycan ανέβασε υψηλή θερμοκρασία τερματίζοντας τον δεύτερό της.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το επίσημο video που «ανέβασε» η Tesla με το in-car πλάνο από όλο τον γύρο του ρεκόρ στο Nurburgring - επιβεβαιώνοντας ότι το πέτυχε με το αγωνιστικού τύπου ημικυκλικό τιμόνι, το οποίο διαθέτει κατ' επιλογή με την αγορά του Model S.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ