Renault 4: Οι τελευταίες πληροφορίες για το γαλλικό ηλεκτρικό B-SUV

Renault 4L

Τρείς περίπου μήνες πριν από την πρεμιέρα του, στο Σαλόνι του Παρισιού τον Οκτώβριο, διαβάστε όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για την ηλεκτρική αναβίωση του μυθικού Renault 4.

Μετά την παρουσίαση του πολυαναμενόμενου ηλεκτρικού της citycar Renault 5, η γαλλική εταιρεία τώρα έχει περάσει στην τελική ευθεία και για την SUV/Crossover εκδοχή του, με το εξίσου ένδοξο όνομα R4.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην τελική ευθεία αυτή, τα πρωτότυπα εξέλιξης του Renault 4 εθεάθησαν πρόσφατα στους δρόμους της Ισπανίας, όπου διεξάγεται το τελευταίο στάδιο των δοκιμών τους πριν την παρουσίαση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το προσεχές Φθινόπωρο.

Τη σχεδιαστική φιλοσοφία του νέου R4 προανήγγειλε πριν από δύο χρόνια το πρωτότυπο 4Ever Trophy, κάνοντας σαφές ότι θα πρόκειται για ένα SUV -φυσικά ηλεκτρικό- που θα αντλεί την έμπνευσή του από τον ένδοξο πρόγονό του.

Για την ακρίβεια, πρόκειται για την υπερυψωμένη έκδοση του νέου R5, η οποία μάλιστα θα διατίθεται και ως Van, αναβιώνοντας το αντίστοιχο θρυλικό 4L.

Βάσει του 4Ever Trophy, αναμένεται το νέο R4 να έχει κάθετο ρύγχος (ως γνήσιο SUV) όπως και πέμπτη πόρτα, πολυγωνική μάσκα, στρογυλλούς προβολείς με πολλαπλά μικρά LED, καθώς και τα τυπικά του αρχέγονου 4L λεπτά κάθετα πίσω φωτιστικά σώματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από άποψη διαστάσεων, τα 4,16 μέτρα του μήκους του θα το τοποθετούν στην κατηγορία των B-SUV - δηλαδή θα είναι η ηλεκτρική εναλλακτική πρόταση του Renault Captur, και στην περίπτωση του Van θα είναι η αντίστοιχη EV του Renault Kangoo.

Στη βάση του θα βρίσκεται η πλατφόρμα CMF-B EV (που έχει πλέον την ονομασία AmpR Small της Ampere), και τα ηλεκτρικά του μέρη θα είναι κοινά με εκείνα του Renault 5 E-Tech.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκεκριμένα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα παίρνει την ενέργειά του από τη μπαταρία NMC (Νικελίου, Μαγνησίου, Κοβαλτίου) χωρητικότητας 42 είτε 52 kWh, που θα προμηθεύει η εταιρεία Envision. Οι διαθέσιμοι ηλεκτροκινητήρες θα έχουν απόδοση 90 και 110 kW, δηλαδή 120 και 150 ίππων αντίστοιχα.

Το νέο Renault 4 θα διακρίνεται, παράλληλα, και για την προηγμένη ψηφιακή τεχνολογία του εσωτερικού του, καθώς το ταμπλό θα περιλαμβάνει δύο οθόνες 10 ιντσών (ή 7΄΄ στη βασική του έκδοση). Επίσης, στο πίσω κάθισμα θα εφαρμοστεί “μία έξυπνη και πρακτική λύση”, σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με το γαλλικό Τύπο, το ηλεκτρικό B-SUV της Renault αναμένεται στη βασική του έκδοση να ξεκινά από τις 27.000 ευρώ, περίπου δύο χιλιάδες ευρώ περισσότερα σε σχέση με τη βασική του νέου R5. Και στις κορυφαίες του εκδόσεις θα αγγίζει τις 39.000 ευρώ.

Η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει το Φεβρουάριο του 2025 στο γαλλικό εργοστάσιο του Maubeuge. Μετά τις αρχές εκδόσεις, αναμένεται να έρθει και μία τετρακίνητη (χάρη στην προσθήκη και δεύτερου ηλεκτρικού μοτέρ στον πίσω άξονα), αλλά σε κάθε περιπτωση θα μάθουμε περισσότερα τον ερχόμενο Οκτώβριο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ