Η BMW αποκαλύπτει στο Μόναχο την iX5 Hydrogen

BMW iX5 Hydrogen

Η BMW ξεκινά το πρόγραμμα δοκιμών της υδρογονοκίνητης iX5, την οποία θα παρουσιάσει στο Σαλόνι του Μονάχου στις αρχές Σεπτεμβρίου αλλά -προς το παρόν, τουλάχιστον- δεν θα βγάλει στην παραγωγή.

Η βαυαρική εταιρεία ακολουθεί μια πλειάδα άλλων εταιρειών -τις Toyota, Land Rover, Hyundai και τον όμιλο Stellantis, μεταξύ άλλων- που εξελίσσουν την τεχνολογία των κυψελών υδρογόνου, και έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για την παραγωγή υδρογονοκίνητων αυτοκινήτων στο μέλλον. Όπως και για όλες τις εταιρείες, όμως, αυτό θα εξαρτηθεί από την ανάπτυξη ενός εκτενούς και αξιόπιστου δικτύου ανεφοδιασμού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η iX5 Hydrogen βασίζεται στο πρωτότυπο BMW i Hydrogen NEXT και διαθέτει τον ηλεκτροκινητήρα 5ης γενιάς της iX, που αποδίδει 369 ίππους. Το σύστημα κυψελών καυσίμου αποτελείται από δύο ρεζερβουάρ υδρογόνου, πίεσης 700 bar, που είναι κατασκευασμένα από CFRP (πλαστικό ενισχυμένο από ανθρακονήματα) και έχουν χωρητικότητα 6 κιλών υδρογόνου. Ο ανεφοδιασμός τους απαιτεί τρία ως τέσσερα λεπτά.

Βασισμένη φυσικά στο αμάξωμα της Χ5, τόσο εξωτερικά (στους προφυλακτήρες και στις ζάντες) όσο και το εσωτερικό της η BMW iX5 Hydrogen διαθέτει πολλαπλές λεπτομέρειες και αυτοκόλλητα σε μπλε χρώμα i Blue, καθώς και ευμεγέθεις επιγραφές «hydrogen fuel cell» στις πλευρές και στην κονσόλα της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ρύγχος της -και ειδικά ο προφυλακτήρας- είναι ανασχεδιασμένο, πολλά από τα εξαρτήματά της είναι κατασκευασμένα μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης, ενώ διαφοροποιημένος είναι ο πίσω προφυλακτήρας και ο διαχύτης στο κέντρο του.

Οι τροχοί της, όσο κι αν δεν τους φαίνονται, έχουν διάσταση 22 ιντσών, και πέραν του ότι έχουν αεροδυναμικό σχεδιασμό περικλύονται και από ελαστικά κατασκευασμένα από βιώσιμα υλικά όπως φυσικό καουτσούκ και επεξεργαμένο μετάξι.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ