Ο CEO της VW Herbert Diess επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία μελετά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της τάξης των 20.000 Ευρώ και δεν απέκλεισε την ηλεκτρική αναβίωση εμβληματικών μοντέλων του παρελθόντος.
Ο ισχυρός άνδρας του γερμανικού ομίλου φιλοξένησε μια ανοικτή διαδικτυακή συζήτηση στην πλατφόρμα Reddit και έκανε σαφές ότι η VW «δουλεύει σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα της τάξης των 20 χιλιάδων Ευρώ για τις βασικές κατηγορίες», τα οποία όπως όλα δείχνουν βασίζονται στο πρωτότυπο ID.Life που η εταιρεία παρουσίασε στο Σαλόνι του Μονάχου τον περασμένο Σεπτέμβριο. Η έκδοση παραγωγής του αναμένεται περί το 2025.
Σε ερώτηση αν υφίσταται το ενδεχόμενο επιστροφής του Beetle (Σκαβαραίου) σε ηλεκτρική μορφή, ο H. Diess απάντησε πως «πολλά ένδοξα αυτοκίνητα είναι εφικτά με την κλιμακούμενη πλατφόρμα ΜΕΒ». Ωστόσο, διευκρίνισε ότι από όλα τα ένδοξα τετράτροχα της ιστορίας της Volkswagen, το σημαντικότερο «είναι αναμφίβολα το microbus», ενόψει της επίσημης παρουσίασης του ID.Buzz τον Μάρτιο.
BUY NOW
Ερωτήθηκε, επίσης, για το ενδεχόμενο κατασκευής ενός ηλεκτρικού Pickup για την αμερικανική αγορά -αντίστοιχου του Ford F-150 Lightning- και η αινιγματική απάντηση του Γερμανού ήταν απλώς η φράση «καλή ιδέα!». Ενδεχομένως μια τέτοια πρόταση να βασίζεται στο πρωτότυπο Atlas Tanoak που η VW παρουσίασε στο Σαλόνι της Νέας Υόρκης το 2018.
Ακόμη, ο διοικητής της VW επιβεβαίωσε ότι επέρχονται και ορισμένες παραλλαγές του ID.Vizzion, και μια η Sedan εκδοχή του. Και παράλληλα, ότι ο όμιλος εξελίσσει και νέα μοντέλα «πολυτελών ηλεκτρικών λιμουζινών», για τα οποία πρέπει να «παρακολουθείτε την Audi και της Bentley».
Η Audi διαθέτει το e-tron GT και πάνω στο πρωτότυπο A6 e-tron θα βασίσει μια ολόκληρη οικογένεια καινοτομικών, οικογενειακών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ η Bentley από το 2025 θα παρουσιάζει από ένα καινούριο ηλεκτρικό αυτοκίνητο κάθε χρόνο.
Ο Herbert Diess έδωσε, επίσης, τις πληροφορίες ότι τα diesel «δεν θα επιστρέψουν», ότι η ανοικτή έκδοση του ID.3 πιθανότατα ναυάγησε, και ότι από το 2023 το ID.4 θα μπορεί να κατεβάζει με τις over-the-air ανανεώσεις τη δυνατότητα του Plug & Charge, ώστε -στo πρότυπo της Tesla- να μην απαιτείται πιστωτική κάρτα ή όποια άλλη πρωτοβουλία του οδηγού για τη σύνδεση με συμβατούς φορτιστές.
Τέλος, σε ερώτηση πώς πιστεύει ότι θα είναι τα αυτοκίνητα σε 25 χρόνια, ο Γερμανός είπε ότι είναι δύσκολο να απαντηθεί διότι κανείς δεν γνωρίζει πώς θα εξελιχθεί η τεχνολογία, αλλά ανέφερε πως «όλα τα αυτοκίνητα θα μπορούν να οδηγούν αυτόνομα, με μεγάλη ασφάλεια, και πιθανότατα χωρίς να υπάρχουν πια ατυχήματα».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ