Mercedes: Έρχονται τα ηλιακά panels στα αυτοκίνητα

Mercedes EQXX

Η τεχνολογία συλλογής της ηλιακής ενέργειας με τα φωτοβολταϊκά της οροφής, που εισήγαγε η Mercedes Vision EQXX, θα περάσει και στα υπόλοιπα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της γερμανικής εταιρείας από το 2024.

Στο φουτουριστικό sedan EQXX, που παρουσιάστηκε τη Δευτέρα (3/1) ως πρωτότυπο, η ηλιακή ενέργεια που συλλέγεται χρησιμοποιείται για τα φώτα, τον κλιματισμό, καθώς και για τη λειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων της εντυπωσιακής διάπλατης οθόνης πολυμέσων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι, εξοικονομεί ενέργεια από τη βασική μπαταρία του δαπέδου -που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα- η οποία αντιστοιχεί σε μέχρι και 25 χιλιόμετρα αυτονομίας, βάζοντας έτσι ακόμα ένα λιθαράκι για την εντυπωσιακή αυτονομία 1.000 που επιτυγχάνει η Vision EQXX.

Η Mercedes-Benz δεν έχει δώσει ακριβή χρονολογία για την παρουσίαση της έκδοσης παραγωγής της EQXX, αλλά επιβεβαίωσε ότι η τεχνολογία των φωτοβολταϊκών panels θα είναι διαθέσιμη στα στοιχεία προαιρετικού εξοπλισμού για τις υπόλοιπες Mercedes της ηλεκτρικής σειράς EQ από το 2024.

Η Mercedes-Benz εξέλιξε τα ηλιακά panels οροφής σε συνεργασία με τον γερμανικό ινστιτούτο ερευνών Fraunhofer, επιτυγχάνοντας να αυξήσει σημαντικά την αποδοτικότητά τους σε σχέση με το παρελθόν.

Φυσικά, τα panels είναι μόνο μίας από τις τεχνολογίες που εισήγαγε το πρωτότυπο EQXX και θα βρουν το δρόμο τους προς την παραγωγή. Η άλλη είναι αναμφίβολα η μπαταρία του συστήματος ηλεκτροκίνησης, που έχει την ίδια χωρητικότητα 100 kWh με τη μπαταρία της EQS αλλά με το μισό μέγεθος και με 30 τοις εκατό χαμηλότερο βάρος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Απομένει να δούμε αν θα ισχύσει το ίδιο και με άλλα εντυπωσιακά στοιχεία της EQXX, όπως τα κινούμενα αεροδυναμικά στοιχεία και ειδικά η ηλεκτρική προέκταση του διαχύτη προς τα πίσω και κάτω όταν απαιτείται περισσότερη πρόσφυση με ταχύτερο ρυθμό οδήγησης.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ