Το ηλεκτρικό Genesis GV60 θα έχει 483 ίππους και Drift Mode

Genesis GV60

Η Genesis, η πολυτελής φίρμα του ομίλου Hyundai, αποκάλυψε τις τεχνικές προδιαγραφές του νέου της EV και είναι εκθαμβωτικές: η ιπποδύναμή του θα προσεγγίζει τους πεντακόσιους ίππους, και θα σημειώνει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 4,0 δευτερόλεπτα.

Το GV60 προφανώς μοιράζεται πλειάδα μηχανικών μερών με τα Hyundai Ioniq 5 και Kia EV6 και φυσικά την πλατφόρμα E-GMP, αλλά με μήκος 4,515 μέτρων είναι μικρότερο από τα δύο κορεάτικα αδελφά του μοντέλα. Παρόλα αυτά, το μεταξόνιο των 2,9 μέτρων είναι ίδιο με του Kia EV6, αν και 10 εκατοστά μικρότερο από του Ioniq 5, και το ύψος του ανάμεσα στα δύο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Genesis προσδίδει στο GV60 ιδιαίτερα σπορ χαρακτήρα, όπως δείχνουν οι επιδόσεις του - τόσο στη δικίνητη έκδοσή του με έναν ηλεκτροκινητήρα, όσο και την τετρεακίνητη με δύο μονάδες ισχύος. Η πρώτη θα αποδίδει 225 και η δεύτερη 429 ίππους, με ροπή 350 και 605 Nm αντίστοιχα.

Ωστόσο, η τετρακίνητη θα έχει και Boost mode που θα ανεβάζει για μέχρι και 10 δευτερόλεπτα αυτά τα χαρακτηριστικά στους 483 hp και στα 700 Nm, με το πάτημα ενός κουμπιού στο τιμόνι. Στα 4 πρώτα από αυτά τα 10 δευτερόλεπτα θα αγγίζει από στάση ταχύτητα 100 km/h - αν και η επίδοση αυτή το καθιστά μισό δευτερόλεπτο πιο αργό από το Kia EV6 GT.

Το εντυπωσιακό με το GV60 είναι ότι θα διαθέτει και Drift Mode, ένα χαρακτηριστικό των σπορ αυτοκινήτων που σπάνια συναντά κανείς σε ένα SUV. Η Genesis δεν έδωσε ιδιαίτερες λεπτομέρειες για το σύστημα αυτό, παρά μόνο ότι θα ρυθμίζει την ισχύ του κινητήρα με τις δυνάμεις της πέδησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με την κορεατική εταιρεία, το GV60 θα καταφέρνει -με τη μπατρία χωρητικότητας 77,4 kWh- να σημειώνει αυτονομία 451 χιλιομέτρων στη δικίνητη έκδοση, 400 χλμ. στην τετρακίνητη και 368 χλμ. στην κορυφαία έκδοση Performance με το Boost mode. Η μπαταρία θα έχει τη δυνατότητα φόρτισης μέχρι και με 350 kW, περίπτωση στην οποία θα χρειάζεται 18 λεπτά για την πλήρωση σε ποσοστό 10 ως 80 τοις εκατό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά τα άλλα, θα έχει ζάντες 19 ή 21 ιντσών, καθώς και για πρώτη φορά τον τεχνητό θόρυβο κινητήρα που η κορεάτικη εταιρεία ονομάζει electronic Active Sound Design (e-ASD) και παράγει διαφορετικούς ήχους με βάση την ταχύτητα του αυτοκινήτου, τη βύθιση του γκαζιού και το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ