Τι εξέπληξε έναν τεχνικό ΚΤΕΟ κάτω από ένα Tesla

Tesla Model 3

Καθώς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μετρούν ήδη αρκετά χρόνια στην αγορά, και χρειάζεται πλέον να περνούν από τεχνικό έλεγχο στα ΚΤΕΟ, οι τεχνικοί που τα εξετάζουν βρίσκονται συχνά εμπρός σε απρόσμενα ευρήματα.

Οι μηχανικοί στα κέντρα τεχνικού ελέγχου οχημάτων εξετάζουν δεκάδες αυτοκίνητα κάθε μέρα, και συναντούν τις πιο απροσδόκητες εκπλήξεις. Ειδικά τώρα, που περνούν από τις εγκαταστάσεις τους όλο και περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που γερνούν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης TikTok υπάρχει ένας τεχνικός που έχει γίνει αρκετά δημοφιλής στην Ισπανία, δείχνοντας τις πιο περίεργες ανακαλύψεις του όταν εξετάζει πολλά και διαφορετικά αυτοκίνητα.

Ένα από αυτά ήταν πρόσφατα ένα Tesla Model 3 με περίπου 100.000 χιλιόμετρα, το οποίο φαινομενικά περνούσε από ΚΤΕΟ για πρώτη φορά. «Όλα είναι εξαιρετικά προστατευμένα» είπε ο μηχανικός, έκπληκτος μετά από έναν πρώτο οπτικό έλεγχο.

Δύο στοιχεία τράβηξαν την προσοχή του: αφενός, όλο το κάτω μέρος του αυτοκινήτου καλύπτεται από μια λαμαρίνα για τη βελτίωση της αεροδυναμικής του οχήματος - μιας και, ως γνωστόν, στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα η αεροδυναμική είναι κλειδί για τη βελτίωση της αυτονομίας.

Έπειτα, ο μηχανικός εντυπωσιάστηκε από την αντοχή και την ποιότητα όλων των υλικών που εξέτασε. «Δεν περιμέναμε αυτό το αυτοκίνητο να είναι τόσο ποιοτικό», είπε, συνοψίζοντας τις εντυπώσεις του από όσα είδε κάτω από το πάτωμα αυτού του ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Καλιφόρνιας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αμορτισέρ, ψαλίδια, μπαλακονάκια - όλα τα εξαρτήματα φάνηκαν να είναι σε άριστη κατάσταση, κι αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό διότι τα εξαρτήματα αυτά -λόγω των καταπονήσεων που δέχονται- είναι ενδεικτικά της ποιότητας κατασκευής του οχήματος.

Όλα αυτά έρχονται σε αντίθεση με τις πολλαπλές επικρίσεις που δέχεται εδώ και χρόνια η Tesla για τη χαμηλή ποιότητα ορισμένων εξαρτημάτων του εσωτερικού των αυτοκινήτων της. Πελάτες της εταιρείας αναφέρουν ότι το τιμόνι ή το πεντάλ γκαζιού συχνά σπάνε κατά τη μακροχρόνια χρήση, καθώς και ότι πολλά διακοσμητικά στοιχεία απλώς διαλύονται.

Αν και ο τεχνικός δεν το αναφέρει, οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων υπόκεινται επίσης σε τεχνικό έλεγχο, και σύντομα θα πρέπει να περιλαμβάνουν ένα πιστοποιητικό με δεδομένα σχετικά με την ηλικία τους, την κατασκευή και την κατάσταση συντήρησής τους.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ