Citroen e-C3

Volkswagen ID.3: Τι αλλάζει στη μεγάλη αναβάθμιση του 2025

Volkswagen ID.3

Την εκτεταμένη ανανέωση του Volkswagen ID.3 ετοιμάζει η εταιρεία του Wolfsburg, με πυρήνα την αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας και τη βελτίωση της ποιότητας των υλικών του.

Το ηλεκτρικό hatchback της VW, το μικρότερο -μέχρι στιγμής- μέλος της οικογένειας ID, θα έρθει στην ευρωπαϊκή αγορά φέτος με νέα σχεδίαση, αναβαθμισμένο εσωτερικό και σημαντικές τεχνολογικές βελτιώσεις στους τομείς της απόδοσης και της μπαταρίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ανανεωμένη έκδοση του ID.3, που αναμένεται να παρουσιαστεί στα τελειώματα του 2025, θα υιοθετήσει μια νέα σχεδιαστική προσέγγιση - σύμφωνα με το όραμα του επικεφαλής σχεδίασης της VW, Andy Mindt. Ο στόχος είναι να επιστρέψει σε μια αισθητική φιλοσοφία που συνδέεται άμεσα με τη σχεδιαστική κληρονομιά της Volkswagen.

Το νέο ID.3 θα διαθέτει πιο ευδιάκριτη "δύο όγκων" σχεδίαση, αντί για τη μονοκόμματη σιλουέτα του τρέχοντος μοντέλου. Για να επιτευχθεί αυτό το παρμπρίζ θα μετακινηθεί προς τα πίσω και θα έχει πιο κάθετη γραμμή, το καπό θα επιμηκυνθεί και η μάσκα θα έχει περισσότερες καμπύλες, όπως στο πρωτότυπο ID.2all.

Η οροφή πιθανώς θα χαμηλώσει και η γραμμή των παραθύρων θα ανυψωθεί, δημιουργώντας μια πιο παραδοσιακή hatchback εμφάνιση. Τα φωτιστικά σώματα αναμένεται να διατηρήσουν τη σχεδιαστική ταυτότητα του ID.2all, ενώ η σχεδίαση της πίσω κολώνας (C-pillar) θα παραπέμπει στο Golf. Αναμένονται επίσης μεγαλύτεροι θόλοι των τροχών και ζάντες αλουμινίου μεγαλύτερης διαμέτρου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η καμπίνα του ID.3 θα δεχθεί επίσης σημαντικές αναβαθμίσεις, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες. Η σχεδίαση του ταμπλό αναμένεται να επαναπροσδιοριστεί, με την επαναφορά ορισμένων φυσικών διακοπτών - επίσης όπως είδαμε στο πρωτότυπο ID.2all.

Κι ακόμη, θα χρησιμοποιηθούν ποιοτικότερα υλικά, με έμφαση σε υφές και μαλακές επιφάνειες, ενισχύοντας την premium εικόνα του μοντέλου, ενώ θα εμπλουτιστεί και με όλες τις νέες δυνατότητες υποβοήθησης οδήγησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βασισμένο σε μια βελτιωμένη εκδοχή της πλατφόρμας MEB, το ανανεωμένο ID.3 θα κρύβει πάντως τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες αλλαγές του κάτω από το αμάξωμα. Επιφυλάσσει βελτιωμένη απόδοση των μπαταριών και συνεπώς μεγαλύτερη αυτονομία, ενώ το μειωμένο κόστος παραγωγής τους θα συμβάλλει ώστε να γίνει πιο προσιτό.

Όσον αφορά στις ισχυρότερες εκδόσεις, σύμφωνα με τον διευθυντή εξέλιξης του αυτοκινήτου, Kai Grunitz, το νεό ID.3 δεν θα αποκτήσει το λογότυπο GTI αλλά θα συνεχίσει την διαδρομή της ονομασίας GTX με πιθανές νέες τεχνολογίες - όπως η προσομοίωση αλλαγών ταχυτήτων που έχουμε δει και στο Hyundai Ioniq 5 N.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ