Στη νέα του, ηλεκτρική εποχή το εμβληματικό «βανάκι» της Volkswagen ξεκίνησε να παράγεται στο Αννόβερο, ενόψει των πρώτων του παραδόσεων το ερχόμενο Φθινόπωρο.
Μετά από την παγκόσμια πρεμιέρα του στο νησί-πρότυπο της Αστυπάλαιας, και μετά από αμέτρητα χρόνια μελετών και teaser σχεδίων από τη Volkswagen, το συμπαγές Microbus -στη νέα του εποχή της ηλεκτροκίνησης- μπήκε τώρα στην παραγωγή στο εργοστάσιο της γερμανικής εταιρείας στο Αννόβερο.
Το εργοστάσιο ανακαινίστηκε με τη μεγάλη επένδυση της Volkwagen για να προσαρμοστεί στις ανάγκες παραγωγής του ID.Buzz, ενώ εκπαιδεύτηκαν ειδικά για αυτό περίπου 4.000 εργαζόμενοι. Πρώτη ξεκίνησε να κατασκευάζεται η κλειστή επαγγελματική έκδοση Cargo, και ακολούθησε τις τελευταίες ημέρες και η επιβατική. Σε παράλληλες γραμμές παραγωγής του εργοστασίου εξακολουθούν να κατασκευάζονται και τα Multivan (T7) και Transporter (T6.1).
BUY NOW
Μέσα στο 2022 η Volkwagen προγραμματίζει να κατασκευάσει 15.000 αντίτυπα του ID.Buzz, αλλά από το νέο έτος η παραγωγή θα περάσει σε πλήρη ισχύ - με τελικό στόχο τις 130.000 μονάδες ετησίως. Άλλωστε, θα προστεθεί σε αυτήν και η τετρακίνητη έκδοση (με δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης περίπου 300 ίππων), μαζί με τη δικίνητη -με έναν ηλεκτροκινητήρα- που ήδη ξεκίνησε να παράγεται.
Στη Γερμανία η τιμή του ID. Buzz ξεκινά από τις 46.455 ευρώ (με την εκεί επιδότηση της ηλεκτροκίνησης) για την έκδοση Cargo, ενώ το πενταθέσιο ID. Buzz Pro τιμάται από 56.606 ευρώ. Απομένει να φανεί αν η -αναμφίβολα ακριβότερη- αναβίωση του εμβληματικού minibus της Volkswagen θα έχει την επιτυχία, και κυρίως την απήχηση, του ένδοξου προγόνου του.