Το εμβληματικό διθέσιο roadster θα είναι είτε υβριδικό είτε αμιγώς ηλεκτρικό στην επόμενή του γενιά, στο πλαίσιο του στόχου της Mazda να εφοδιάσει όλα τα μοντέλα της γκάμας της με μια μορφή ηλεκτροκίνησης μέχρι το 2030.
Η εταιρεία της Χιροσίμα επιβεβαιώνει την απόφασή της να συνεχίσει την ένδοξη ιστορία του πιο εμπορικού roadster όλων των εποχών - και αν αυτή η διαδρομή περάσει και στην επόμενη δεκαετία, τότε το θρυλικό Miata θα αποκτήσει για πρώτη φορά ηλεκτροκινητήρα.
Υψηλόβαθμα στελέχη της Mazda επιβεβαίωσαν, σύμφωνα με δημοσιεύματα στην Ιαπωνία, ότι το ΜΧ-5 βρίσκεται μέσα στο πλάνο «εξ-ηλεκτρισμού» της γκάμας της εταιρείας, αλλά δεν διευκρίνισαν αν το νέο roadster θα μετατραπεί σε υβριδικό ή αμιγώς ηλεκτρικό.
BUY NOW
Σύμφωνα με το στρατηγικό πλάνο της Mazda για το εγγύς μέλλον της, το 2030 το 25% της γκάμας της θα αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το 75% από υβριδικά.
Θεωρητικά, δεδομένου ότι ένα από τα πιο σημαντικά και καίρια χαρακτηριστικά του ΜΧ-5 είναι το χαμηλό βάρος, η λογική επιλογή για τη Mazda θα ήταν να αποφύγει τις υπέρβαρες μπαταρίες μιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης και να συνδυάσει τον ηλεκτροκινητήρα με μικρή μπαταρία και με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ωστόσο, κανείς δεν ξέρει πόσο θα μειωθεί το βάρος και θα αυξηθεί η αποδοτικότητα των μπαταριών των αυτοκινήτων μέχρι να έρθει η ώρα για τη νέα γενιά του MX-5. Επιπλέον, δεδομένου ότι το διθέσιο roadster δεν είναι ένα αυτοκίνητο από το οποίο η Mazda προσδοκά τεράσιο όγκο πωλήσεων, δεν αποκλείται να το εντάξει στο 25% των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ