Η γερμανική εταιρεία διαθέτει 6 εξηλεκτρισμένα μοντέλα υψηλών προδιαγραφών που καλύπτουν με άνεση όλες τις σύγχρονες ανάγκες.
Η γερμανική εταιρεία με σήμα τον κεραυνό δεν θα μπορούσε να μην διαθέτει μια πλήρη γκάμα μοντέλων που είτε υποβοηθούνται από ηλεκτρικό σύστημα κίνησης είτε είναι αμιγώς ηλεκτρικά.
Πρόκειται για έξι μοντέλα διαφορετικών κατηγοριών που χάρη στα χαρακτηριστικά τους, οδηγούν με σιγουριά την Opel στη νέα εποχή των αποκλειστικά ηλεκτρικών μετακινήσεων και αποτελούν το καλύτερο και πιο αποδοτικό μέσο για αυτόν που διστάζει να κάνει ακόμα το βήμα προς το μέλλον.
BUY NOW
Το πρώτο από αυτά είναι το εξαιρετικά δημοφιλές αυτοκίνητο πόλης Corsa που προσφέρεται και σε ηλεκτρική έκδοση με την ονομασία Corsa-e. Ένα από τα μεγαλύτερα ατού του Corsa-e είναι το σύστημα κίνησής του, που έχει ως πρωταγωνιστές έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων/260 Nm και την μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 50 kWh που εξασφαλίζει έως και 359 χλμ. αυτονομίας.
Για την επίτευξη αυτής της τιμής όσον αφορά στην αυτονομία κίνησης, έχουν γίνει στοχευμένες αναβαθμίσεις στα συστήματα HVAC (Heating, Ventilation, Air Conditioning), έχει βελτιστοποιηθεί η απόδοση της αντλίας θερμότητας, που θερμαίνει και ψύχει το εσωτερικό και περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό του μοντέλου, αλλά και ένας προηγμένος μειωτήρας κιβωτίου ταχυτήτων. Αρκούντως ικανοποιητικές είναι και οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 8,1 δλ. και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα - για λόγους αυτονομίας.
Ακολουθεί το ξεχωριστό compact SUV Mokka-e που διαθέτει το ίδιο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με το αδελφό Corsa-e και προσφέρει παρόμοια αυτονομία 338 χλμ. σε μικτές συνθήκες. Η φόρτιση του πακέτου μπαταριών ιόντων λιθίου είναι μια εδώ μια εύκολη και γρήγορη διαδικασία, με τον ενσωματωμένο φορτιστή ισχύος 11 kW να εξασφαλίζει πλήρη φόρτιση σε μόλις πέντε ώρες.
Οι επιδόσεις που ανακοινώνει η Opel για το Mokka-e είναι καλές, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται από στάση σε 9,2 δλ. και τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα για ευνόητους λόγους.
Το νέο Opel Astra από την άλλη διατίθεται, μεταξύ άλλων, και σε έκδοση με Plug-in Hybrid σύστημα κίνησης ισχύος 180 και 225 ίππων (GSe). Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης αποτελείται από έναν 4κύλιδρο τούρμπο βενζίνης 1,6 λίτρων με απόδοση 150 και 180 (GSe) ίππους, ένα ηλεκτρομοτέρ 110 ίππων και μία μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 12,4 kWh.
Και στις δύο περιπτώσεις, η ηλεκτρική αυτονομία που εξασφαλίζει το πακέτο μπαταριών είναι άνω των 60 χλμ., πράγμα που σημαίνει ότι με καθημερινή φόρτιση η μέση κατανάλωση καυσίμου θα κυμανθεί λίγο πάνω από 1,0 λτ./100 χλμ. Πέρα όμως από την οικονομία καυσίμου, τα PHEV Opel Astra προσφέρουν και δυνατές επιδόσεις, με την έκδοση των 180 ίππων να απαιτεί 7,7 δλ. για την μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα και την GSe των 225 ίππων 7,5 δλ.
Με Plug-in Hybrid σύστημα κίνησης διατίθεται και το ανανεωμένο Opel Grandland προσθέτοντας τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις δίπλα σε εκείνες της βενζίνης και του πετρελαίου.
Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Grandland φέρει το προηγμένο υβριδικό σύστημα της γερμανικής εταιρείας και είναι διαθέσιμο σε δύο επιλογές από πλευράς ισχύος και επιδόσεων.
Το ανανεωμένο γερμανικό SUV είναι διαθέσιμο με κίνηση στους εμπρός τροχούς και συνδυαστική ισχύ 224 ίππων, αλλά και σε 4κίνητη έκδοση GSe όπου η συνδυαστική απόδοση από τα ηλεκτρικά μοτέρ και το μοτέρ εσωτερικής καύσης φτάνει στους 300 ίππους.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και των δύο εκδόσεων είναι ο 4κύλινδρος 1.600άρης Turbo κινητήρας βενζίνης. Στην προσθιοκίνητη έκδοση αποδίδει 180 ίππους ενώ στην τετρακίνητη σπορ έκδοση GSe η ισχύς ανέρχεται στους 200 ίππους.
Και στις δύο εκδόσεις ο θερμικός κινητήρας συνεργάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων που είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων e-EAT. Για τους πίσω τροχούς των τετρακίνητων Grandland GSe υπάρχει ακόμη ένα ηλεκτρικό μοτέρ με 113 ίππους, το οποίο συμβάλλει τόσο στη βελτίωση των επιδόσεων όσο και στην αύξηση των επιπέδων της πρόσφυσης ειδικά σε ολισθηρό οδόστρωμα.
Οι επιδόσεις που ανακοινώνει η Opel για το plug-in υβριδικό Grandland κάνουν λόγο για επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα για το Hybrid και σε 6,1 δεύτερα για το GSe. Η τελική ταχύτητα των εκδόσεων φτάνει παράλληλα στα 225 χλμ./ώρα για την προσθιοκίνητη έκδοση στα 235 για την τετρακίνητη έκδοση GSe.
Το σύστημα κίνησης του PHEV Grandland φέρει συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου, η ενεργειακή χωρητικότητα της οποίας είναι 13,2 kWh. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία η μπαταρία επιτρέπει στις δύο εκδόσεις να κινηθούν αμιγώς ηλεκτρικά για περισσότερα από 60 χλμ. και με ταχύτητα κίνησης έως 135 χλμ./ώρα.
Η γκάμα της Opel περιλαμβάνει δύο ακόμα ηλεκτρικά μοντέλα, τα Combo-e και Zafira-e, που έχουν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, καθίζουν από πέντε έως εννέα επιβάτες και προσφέρουν αυτονομία που φτάνει τα 275 χλμ. στην περίπτωση του Combo-e, και τα 330 χλμ. για το Zafira-e με το μεγάλο πακέτο μπαταριών χωρητικότητας 75 kWh.
Ακόμα, αξίζει να σημειωθεί ότι όλα τα Plug-in Hybrid και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Opel έχουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, επωφελούνται ελεύθερης πρόσβασης στον Δακτύλιο και εξαιρούνται από τα δημόσια τέλη στάθμευσης για 2 χρόνια, με τα αμιγώς ηλεκτρικά να έχουν και μείωση φορολογίας ως εταιρικά. Επιπλέον, καλύπτονται με εγγύηση για πέντε χρόνια, με αυτήν της μπαταρίας να φτάνει τα οκτώ χρόνια ή 160.000 χλμ.