Τόσο το καλοκαίρι, όσο και τους κρύους μήνες του χειμώνα, η θερμοκρασία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ώστε η οδήγηση να παραμένει ασφαλής, πρέπει να κυμαίνεται σε συγκεκριμένα όρια.
Και αυτό δεν είναι ούτε οι 15, ούτε οι 25 βαθμοί Κελσίου. Όποιος βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ενός οχήματος δεν γίνεται να είναι με το παλτό του. Για ευνόητους λόγους. Οι συνθήκες στην καμπίνα, θα πρέπει να είναι ιδανικές, για δύο λόγους. Πρώτον για την ασφάλεια του οδηγού και των επιβατών και δεύτερον για την άνεσή τους.
BUY NOW
Μια υψηλή θερμοκρασία μειώνει την ικανότητα αντίδρασης, προκαλεί κόπωση και υπνηλία. Ειδικά το χειμώνα, δεν είναι λίγοι εκείνοι που αναρωτιούνται ποιο είναι το σωστό νούμερο του κλιματιστικού. Οι ειδικοί λοιπόν συμβουλεύουν πως η καλύτερη θερμοκρασία, κατά τη διάρκεια οδήγησης, είναι αυτή μεταξύ των 19 και 22 βαθμών.
Εν τω μεταξύ, η ενεργοποίηση της θέρμανσης πρέπει να γίνεται με τον κατάλληλο τρόπο. Μην το παρακάνετε. Τους κρύους μήνες και όταν ο κινητήρας τίθεται σε λειτουργία χρειάζεται ένα χρονικό διάστημα μέχρι να ζεσταθεί και ο ίδιος. Διαφορετικά θα βγαίνει από τους αεραγωγούς απλά κρύος αέρας, ενώ επιβαρύνεται χωρίς λόγο και η μπαταρία.
Η επιλογή πολύ ζεστού αέρα από την άλλη, δεν συνίσταται. Θα δημιουργήσει θόλωμα των κρυστάλλων, λόγω της διαφοράς της εξωτερικής με την εσωτερική θερμοκρασία, ενώ σε ακραίες περιπτώσεις, μπορεί να προκαλέσει μέχρι και ράγισμα του παρμπρίζ.
Αφήστε μερικά λεπτά τον κινητήρα να έρθει σε λογική θερμοκρασία και στη συνέχεια βάλτε σε λειτουργία τη θέρμανση, στα πλαίσια που προαναφέραμε. Συμβουλή μας επίσης είναι ο ζεστός αέρας να έρχεται από τα πόδια, για καλύτερη κατανομή στην καμπίνα. Έτσι κι αλλιώς, ως ελαφρύτερος, έχει την τάση να πηγαίνει προς τα επάνω.