To Honda Monkey 125 θα υποδεχτεί τη νέα χρονιά με μικρές αλλαγές σύμφωνα και με την σχετική ανακοίνωση της ιαπωνικής εταιρείας.
Η νέα γενιά του Honda Monkey 125 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2018 και οι σχεδιαστικοί δεσμοί με την προηγούμενη λιλιπούτεια μοτοσικλέτα που ήταν δημοφιλής σε όλο τον κόσμο είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς.
Η ρετρό αισθητική του Monkey 125, του «Μπόμπου» όπως έχουμε συνηθίσει να το αποκαλούμε στην Ελλάδα, έχει μείνει από τότε απαράλλαχτη δίνοντας τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να κάνουν δική τους μια μικρή μοτοσικλέτα με εμβληματική σχεδίαση.
BUY NOW
Το Monkey 125 δέχτηκε τις πρώτες αλλαγές από την ιαπωνική εταιρεία το 2021 με στόχο να βελτιωθεί στα σημεία, αλλαγές που το «συμμόρφωσαν» παράλληλα και με τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro 5 για τα δίκυκλα -οι αντίστοιχες των Euro 6 των αυτοκινήτων.
Η πιο σημαντική από τις αλλαγές που δέχτηκε η μοτοσικλέτα των Ιαπώνων είναι ο νέος αερόψυκτος κινητήρας των 124 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 9,4 ίππους, συνδυάζεται με κιβώτιο πέντε σχέσεων και καταναλώνει μόλις 1,5 λίτρο/100 χλμ., σύμφωνα και με τις μετρήσεις της Honda.
Με ύψος σέλας στα 775 χλστ., μεταξόνιο που δεν ξεπερνά τα 1.145 χλστ. και βάρος που δεν ξεπερνά τα 104 κιλά το Monkey φέρει τροχούς 12 ιντσών, φαρδιά ελαστικά πλάτους 120 και 130 χλστ. αντίστοιχα και στο αστικό κέντρο προτάσσει την απαράμιλλη ευελιξία του, με τις δυνατότητες του να μπορούν να τις εκμεταλλευτούν και οι πλέον αρχάριοι αναβάτες. Αν θελήσετε να κινηθείτε και εκτός δρόμου -με προσοχή όμως- η μοτοσικλέτα της ιαπωνικής εταιρείας δεν θα πει όχι αφού η απόσταση από το έδαφος φτάνει στα 175 χλστ.
Για τη νέα χρονιά που μας έρχεται η Honda δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις για το Monkey 125, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε δύο νέους χρωματισμούς, το ανανεωμένο κίτρινο Banana Yellow, το νέο ασημί-μαύρο Pearl Shining Black και το μεταλλικό βαθύ κόκκινο Peral Nebula Red.
Και στις τρεις περιπτώσεις το ρεζερβουάρ είναι βαμμένο ασημί-λευκό (λευκό-ασημί στην περίπτωση του κόκκινου), με το πλαίσιο, τα καλάμια του ανεστραμμένου πιρουνιού, τα ελατήρια των αμορτισέρ το πλαίσιο και το ψαλίδι να φέρουν να είναι βαμμένα στο εκάστοτε χρώμα. Την εικόνα συμπληρώνει η νέα επένδυση της σέλας με το πάνω μέρος να θυμίζει σκωτσέζικο ταρτάν και να ταιριάζει ιδανικά με το ρετρό στιλ του Μπόμπου.
Δείτε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ