Εξωτική και άκρως εντυπωσιακή σε επιδόσεις και προδιαγραφές αυτή είναι η μοτοσικλέτα με την υψηλότερη τιμή που μπορεί να αγοράσει κανείς στη χώρα μας.
Τέτοιες τιμές συνοδεύουν συνήθως ακριβά σπορ αυτοκινήτα, ωστόσο κάποιες φορές ένα μοντέλο από τον κόσμο των δύο τροχών έρχεται για να στρέψει επάνω της τα φώτα της δημοσιότητας και με το αντίτιμο που χρειάζεται να αποχωριστεί κανείς για την κάνει δική του.
Για την ελληνική αγορά ο τίτλος της ακριβότερης μοτοσικλέτας που είναι διαθέσιμη προς πώληση ως καινούρια πηγαίνει στην άκρως εντυπωσιακή από όλες τις απόψεις Ducati Superleggera V4 με την τιμή της να ανέρχεται στα 120.000 ευρώ.
BUY NOW
Έχοντας ως «βάση» το superbike Panigale V4, η Superleggera V4 (Υπερελαφριά στα ιταλικά) είναι η ισχυρότερη και παράλληλα πιο προηγμένη μοτοσυκλέτα που έχει βγει από το εργοστάσιο της ιταλικής εταιρίας, που δεν έκανε κανένα οικονομικό περιορισμό στην εξέλιξη της υπέρτατης αυτής superbike. Είναι επίσης η μοναδική μοτοσυκλέτα αυτή τη στιγμή στον κόσμο που μπορεί να κυκλοφορήσει νόμιμα στο δρόμο και έχει στάνταρ πλαίσιο, ψαλίδι αλλά και ζάντες κατασκευασμένα από ανθρακονήματα με τους Ιταλούς να εφαρμόζουν αεροδιαστημική τεχνολογία και συστήματα για να ελέγξουν την αντοχή τους. Αυτός είναι και ένας από τους βασικούς λόγους που ανεβάζουν την τιμή της Superleggera V4 σε αυτό το δυσθεώρητο επίπεδο για τα δεδομένα των δύο τροχών.
Στην τιμή των 120.000 ευρώ των μόλις 500 Superleggera V4 που θα παραχθούν (η παραγωγή της ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε εντός του 2020), η Ducati κάνει το «πακέτο» ακόμη πιο ελκυστκό καθώς δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους της να οδηγήσουν και το εργοστασιακό Panigale V4 R, με το οποίο συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike αλλά και την Desmosedici GP20 που συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP το 2020...
Η συνολική απόδοση της Superleggera V4 είναι πραγματκά... εξωπραγματική για μοτοσυκλέτα δρόμου. Χαρακτηριστικά η Ducati αναφέρει ότι ο επίσημος δοκιμαστής της εταιρίας, Alessandro Valia, σημείωσε στο Mugello χρόνο (με το racing kit και slick ελαστικά) με διαφορά κάτω από δύο δευτερόλεπτα σε σχέση με το Panigale V4 R SBK του Michele Pirro, με το οποίο ο γνωστός αγωνιζόμενος κατέκτησε το ιταλικό πρωτάθλημα το 2019!
Από ανθρακονήματα είναι φυσικά κατασκευασμένο και το φέρινγκ της μοτοσυκλέτας, το οποίο ενσωματώνει τεχνογνωσία από το MotoGP και χάρη στις διπλές αεροτομές που φέρει, πιέζει τον εμπρός τροχό στο έδαφος με 50 κιλά κάθετης δύναμης, προσφέροντας έτσι σταθερότητα αλλά και καλύτερες επιταχύνσεις, αφού ο εμπρός τροχός αποχαιρετά πιο δύσκολα το έδαφος.
Τo 4κύλινδρο μοτέρ των 998 κ.εκ. αποδίδει 224 ίππους, για χρήση στο δρόμο και μπορεί να φτάσει στους 234 ίππους με την προσθήκη της εξάτμισης από τιτάνιο της Akrapovic που έχει εξελιχθεί ειδικά γι' αυτό. Το μοτέρ είναι 2,8 κιλά ελαφρύτερο από τον μεγαλύτερου κυβισμού V4 του Panigale, ενώ άλλα 6,7 κιλά βάρους «χάνονται» λόγω του ανθρακονημάτινου πλαισίου, ψαλιδιού και τροχών. Συνολικά, σε σχέση με το Panigale V4, η Superleggera V4 ζυγίζει 16 κιλά λιγότερο με το βάρος να φτάνει στα μόλις 159 κιλά. Η ζυγαριά πέφτει και άλλο, στα 152,2 κιλά με το τοποθέτηση της εξάτμισης...
Φυσικά τα περιφερειακά της Superleggera V4 είναι απλά κορυφαία και ενδεικτικά αναφέρουμε τις ακτινικά τοποθετημένες monoblock δαγκάνες Stylema R, της Brembo, τις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που προέρχονται από την Ohlins, αλλά και το προηγμένο ηλεκτρονικό «οπλοστάσιο», το οποίο δίνει παράλληλα τεράστιο εύρος παραμετροποίησης στον αναβάτη.
Η σούπερ συλλεκτική Ducati Superleggera V4 βρίσκεται ακόμη στον τιμοκατάλογο της ελληνικής αντιπροσωπείας και περιμένει όσους τυχερούς μπορούν να την κάνουν δική τους.