Με τετρακύλινδρο κινητήρα 500 κ. εκ., 79 ίππους, 17άρες ζάντες, προβολείς "Angel-Eyes", τελική 230 χλμ./ώρα και εμφάνιση με έντονο ταμπεραμέντο, η νέα πρόταση στην κατηγορία των Retro-Racer μοτοσυκλετών έρχεται από την Κίνα και με τιμή από άλλη εποχή.
Ακολουθώντας το στυλ της Yamaha XSR 900 GP, της Triumph Speed Triple 1200 RR, της Zeths ZFR 525 και της 125er XO Papio Racer, η CFMoto παρουσίασε το νέο 500 SR Voom στην έκθεση μοτοσικλετών στο Πεκίνο τον Μάιο.
Το μοντέλο, που είναι βασισμένο στο supersport 500 SR του 2023, εφοδιάζεται με το νέας σχεδίασης πλαίσιο αλουμινίου και τον τετρακύλινδρο κινητήρα 500 κυβικών εκατοστών.
BUY NOW
Μέχρι πρόσφατα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δεν είχαν ανακοινωθεί, αλλά μετά την έγκριση τύπου που έλαβε πριν λίγες μέρες, η εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία. Μεταξύ άλλων, το CFMoto 500 SR Voom θα φοράει ελαστικά 120/70 ZR 17 μπροστά και 160/70 ZR 17 πίσω, χαρακτηριστικά για αυτή την κατηγορία μοτοσυκλετών, ενώ το μεταξόνιο του θα αγγίζει τα 1.395 χιλιοστά.
Ταυτόχρονα έγιναν γνωστά περισσότερα και για το μοτέρ. Η απόδοση του θα αγγίζει τους 79 ίππους στις 12.500 σ.α.λ. και τα 49 Nm ροπής στις 10.000 σ.α.λ., με την τελική ταχύτητα να υπολογίζεται στα 230 χλμ./ώρα. Η διάμετρος του κάθε κυλίνδρου είναι στα 63 χιλιοστά, με την διαδρομή του πιστονιού να είναι στα 40 χιλιοστά, ενώ το βάρος της με full υγρά θα φτάνει τα 194 κιλά.
Ο 16βάλβιδος κινητήρας λειτουργεί όπως ένα συμβατικό μοτέρ σε σειρά με στροφαλοφόρο άξονα 180 μοιρών (κινητήρας "Screamer"), παράγοντας τον χαρακτηριστικό τετρακύλινδρο ήχο μέσω ομοιόμορφης ακολουθίας ανάφλεξης.
Ταυτόχρονα θα φέρει σύστημα βεβιασμένης εισαγωγής αέρα ή ram-air, το οποίο θα επωφελείται από τα ανοίγματα που βρίσκονται στον κέντρο των δύο εντυπωσιακών προβολέων με σχεδιασμό "Angel-Eyes". Σε υψηλές ταχύτητες, όπου η πίεση του αέρα στο μπροστινό μέρος είναι μεγαλύτερη, το σύστημα θα αυξάνει την ισχύ στους 84 ίππους στις 12.500 σ.α.λ.
Εμφανισιακά το μοντέλο δείχνει να έχει εμπνευστεί από τον ανταγωνισμό, έχοντας όμως σχεδιαστικά στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει και να διαφέρει. Το μπροστινό μέρος με τα διπλά LED φώτα και το μικρό fairing θυμίζει κάτι από superbikes του 1980, ενώ το πίσω τμήμα με τα ψηλά τοποθετημένα τελικά της εξάτμισης και την ξεχωριστή θέση του συνεπιβάτη φέρνουν μνήμες από μοντέλα της MV Agusta.
Από εκεί και πέρα η CFMoto κρατάει κλειστά τα χαρτιά της για τον υπόλοιπο εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας, όπου μπορούμε να κάνουμε μόνο υποθέσεις. Είναι σαφές ότι δεν διαθέτει ρυθμιζόμενο πιρούνι μπροστά, αλλά έχει σταμπιλιζατέρ τιμονιού, δύο δισκόφρενα μπροστά και έγχρωμη οθόνη TFT, η οποία μεταξύ άλλων προσφέρει στον αναβάτη ένα γραμμικό διάγραμμα ιπποδύναμης και ροπής, καθώς και ένδειξη πίεσης ελαστικών.
Το αν θα έρθει το CFMoto 500 SR Voom στην Ευρώπη παραμένει ακόμα άγνωστο, μιας και η στρατηγική της εταιρείας δεν προβλέπει ακόμα τη διανομή του μοντέλου εκτός των συνόρων της Κίνας.
Μέχρι στιγμής, η εταιρεία έχει ανακοινώσει τη μοτοσυκλέτα μόνο για την εγχώρια αγορά σε άκρως ελκυστική τιμή, με την εισαγωγική έκδοση να στοιχίζει περίπου 4.500 ευρώ (34.980 γιουάν), ενώ η πλούσια High-End, της οποίας δεν έχει γίνει γνωστός ο επιπλέον εξοπλισμός, κοστίζει 400 ευρώ περισσότερα.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ