Το ελληνικό scooter NOOS διαθέσιμο από το instacar

noos1

Το instacar και ο Όμιλος Πέτρος Πετρόπουλος ανακοινώνουν την έναρξη μιας στρατηγικής συνεργασίας για το ηλεκτρικό δίκυκλο όχημα ΝΟΟS.

Το ΝΟΟS, το πρώτο ελληνικό ηλεκτρικό scooter που έχει εξελιχθεί, αναπτυχθεί και κατασκευάζεται από τον Όμιλο Πέτρος Πετρόπουλος, θα είναι διαθέσιμο από τo instacar, το οποίο μέσα από τις υπηρεσίες ευέλικτου Leasing θα δίνει την δυνατότητα στους καταναλωτές να το επιλέξουν και να έρθουν σε επαφή με μια νέα εμπειρία οδήγησης.

Οι συνδρομητές του instacar αλλά και κάθε ενδιαφερόμενος, ιδιώτης ή εταιρεία, θα έχει τη δυνατότητα να μισθώσει το ΝΟΟS για όσο διάστημα επιθυμεί, απολαμβάνοντας τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης και της μικροκινητικότητας, με το πρώτο όχημα που σχεδιάστηκε από Έλληνες και παράγεται στη Ελλάδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Noos

Ο Όμιλος Πέτρος Πετρόπουλος, στο πλαίσιο της συνεχούς αναζήτησης καινοτόμων λύσεων, το 2023 ανέπτυξε το project ECOSHIFT που εστιάζει σε λύσεις ηλεκτροκίνησης και μικροκινητικότητας, αποθήκευσης ενέργειας και ανακύκλωσης σε συνδυασμό με την ανάπτυξη ενεργειακών λύσεων για οικιακή και επαγγελματική χρήση. Το NOOS είναι το πρώτο προϊόν του Ecoshift για βιώσιμη μικροκινητικότητα.

Θυμίζουμε ότι το ηλεκτρικό scooter NOOS συναρμολογείται στο εργοστάσιο του Ομίλου Πέτρος Πετρόπουλος στη Μεταμόρφωση της Αττικής, κινείται από έναν κινητήρα Bosch με ισχύ από 3 Kw έως 5 Kw ανάλογα με την έκδοση, ενώ η μπαταρία του προσδίδει μια αυτονομία της τάξης των 60 χλμ. Αν ο ιδιοκτήτης επιθυμεί μεγαλύτερη αυτονομία τότε μπορεί να αποκτήσει και δεύτερη μπαταρία η οποία τοποθετείται στον ίδιο αποθηκευτικό χώρο με την πρώτη, διπλασιάζοντας έτσι την αυτονομία κίνησης στα 120 χιλιόμετρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Noos

Το NOOS βγαίνει σε δύο εκδόσεις που αφορούν την κατηγορία L1 και L3 όπου στην πρώτη η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 45 χλμ., ενώ στη δεύτερη η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 80 χλμ./ώρα.

Κατά τη σχεδίασή του έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση και στη δυνατότητα επαγγελματικής του χρήσης. Ειδικά δε για τις εταιρείες που διαθέτουν στόλο δικύκλων για υπηρεσίες delivery, έχει προβλεφθεί η εύκολη μετατροπή του οχήματος σε cargo, με την αντικατάσταση του πίσω καθίσματος από μια βάση στήριξης, συμβατή με οποιοδήποτε κυτίο μεταφοράς.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ