Ο τέταρτος τροχός φαίνεται ότι θα βρει τη θέση του σε ένα νέο μοντέλο της Piaggio, σύμφωνα και με πατέντες που είδαν το φως της δημοσιότητας.
Η Piaggio αποτελεί ηγέτιδα δύναμη στην κατηγορία των τρίτροχων scooters εδώ και περισσότερο από μια 15ετία έχοντας λανσάρει εμπορικά την πρώτη γενιά MP3 ήδη από το 2006, προσφέροντας υψηλότερα επίπεδα πρόσφυσης και κατά συνέπεια ασφάλειας κατά την οδήγηση.
Σήμερα η γκάμα MP3 της ιταλικής εταιρείας αποτελείται από δύο μοντέλα, το πιο compact MP3 300 και τα μεγαλύτερα σε διαστάσεις MP3 400 και 500, τα οποία καλύπτουν ένα ευρύ πεδίο αναγκών στην αστική μετακίνηση.
BUY NOW
Με τον ανταγωνισμό να έχει προχωρήσει από τότε που η Piaggio πρωτοπόρησε και να έχει παρουσιάσει τις δικές τους τρίτροχες προτάσεις που μπορούν να παίρνουν κλίσεις στις στροφές, η ιταλική εταιρεία φαίνεται πως είναι έτοιμη να κάνει το επόμενο βήμα και να παρουσιάσει ένα scooter που θα γέρνει στις στροφές και θα έχει έναν επιπλέον τροχό στο πίσω μέρος.
Η πιθανότητα να δει το φως της παραγωγής ένα τετράροδο scooter με το σήμα της ιταλικής εταιρείας είναι μεγάλη, καθώς το φως της δημοσιότητας είδαν και σχετικές πατέντες που κατέθεσε προς κατοχύρωση η Piaggio, οι οποίες «παντρεύουν» τεχνολογίες των Ιταλών που βρίσκονται ήδη στην παραγωγή αλλά και κάποιες που δεν έχουμε ξαναδεί.
Οι πατέντες που κατέθεσε η Piaggio απεικονίζουν ένα πλαίσιο «ανάποδης» ραχοκοκαλιάς, το οποίο φέρει στο πίσω μέρος του ένα ψαλίδι με άρθρωση στον εγκάρσιο άξονα παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιείται στο επαγγελματικό MyMoover. Ο κινητήρας βρίσκεται μακριά από το πλαίσιο, ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς και ένας άξονας που αναρτάται από κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ αναλαμβάνει την σύνδεσή του με το πλαίσιο.
Ο άξονας φέρει ρουλεμάν που επιτρέπουν στο υπόλοιπο scooter να παίρνει κλίσεις στις στροφές. Το τελευταίο έχει απλοποιήσει τη σχεδίαση σε ολόκληρη την αρχιτεκτονική του εμπρός μέρους με τους δύο κατευθυντήριους τροχούς να έχουν χάσει την χαρακτηριστική παραλληλόγραμμη άρθρωση στο πάνω μέρος τιμονιού χρειάζεται.
Κάθε εμπρός τροχός φέρει το δικό του αμορτισέρ, όπως και στο MP3, με τα σχεδιαγράμματα να αποκαλύπτουν όμως διαφορές και σε αυτό το σημείο σε σχέση με την εμπρός ανάρτηση των MP3, με τους υστερούντες βραχίονες να απουσιάζουν και το σύστημα να δείχνει ότι μπορεί να λειτουργήσει ακόμη και αν ο πίσω τροχός εδράζεται σταθερά στο πλαίσιο.
Οι αινιγματικές πατέντες της Piaggio μπορεί να προμηνύουν ένα νέο επαγγελματικό μοντέλο για χρήση στο αστικό περιβάλλον, ενώ βάσει του εμπρός μόνο συστήματος ίσως μας δείχνουν το σύστημα ανάρτησης και διεύθυνσης που θα φέρει η επόμενη γενιά MP3, το οποίο παρουσιάζεται σημαντικά πιο ελαφρύ από το υπάρχον, λιγότερο περίπλοκο και λογικά φτηνότερο στην κατασκευή του.
Να σημειωθεί τέλος ότι το πίσω μέρος που επιτρέπει στο υπόλοιπο scooter να παίρνει κλίση στις στροφές θα έδειχνε σημαντικά ελαφρύτερο και η ανάρτηση θα λειτουργούσε καλύτερα, αν στη θέση του θερμικού κινητήρα έπαιρνε ένας ηλεκτρικός...