Η νέα γενιά της Honda Transalp εντοπίστηκε και «επίσημα» σε δημόσιο δρόμο χωρίς μάλιστα να φέρει οποιασδήποτε μορφής καμουφλάζ. Δείτε πώς είναι.
Δεν πάνε παρά μόνο μερικές ημέρες από τότε που σας ενημερώσαμε για την κατοχύρωση του ονόματος XL 750 Transalp από τη Honda και τώρα η νέα γενιά της μεσαίου κυβισμού adventure της ιαπωνικής εταιρείας εντοπίστηκε και απαθανατίστηκε σε δημόσιο δρόμο.
Οι φωτογραφίες που βλέπετε προέρχονται από την ελβετική ιστοσελίδα Actumoto, οι άνθρωποι της οποίας ήταν και εκείνοι που εντόπισαν τη νέα γενιά Transalp σε δημόσιο δρόμο. Όπως αναφέρουν μάλιστα, και μπορείτε να δείτε και εσείς στις φωτογραφίες, η νέα adventure μοτοσικλέτα των Ιαπώνων όχι μόνο δεν φέρει κάποιου είδους καμουφλάζ αλλά οι πλαστικές και μεταλλικές της επιφάνειες είναι «ντυμένες» με χρώματα και γραφικά που θα είναι διαθέσιμα και στο κοινό.
BUY NOW
Η νέα μοτοσικλέτα εντοπίστηκε επί ευρωπαϊκού εδάφους να φωτογραφίζεται σε δημόσιο δρόμο, προφανώς για να ετοιμαστεί όλο το απαραίτητο υλικό για την επίσημη παρουσίασή της.
Αν και σχετικά χαμηλής ανάλυσης οι φωτογραφίες μας δίνουν μια πολύ καλή εικόνα για τη σχεδίαση της νέας Honda Transalp με τον κυρίως προβολέα και τη μικρή ζελατίνα να θυμίζουν σε μεγάλο βαθμό το NC750X και τις ομοιότητες μεταξύ των δύο μοτοσικλετών να... σταματούν κάπου εκεί. Τα πλαϊνά πλαστικά του φέρινγκ κατεβαίνουν αρκετά χαμηλά και το αεροδυναμικό τους σχήμα θυμίζει σε μεγάλο βαθμό την αντίστοιχη εφαρμογή της Yamaha στο Tracer 9, προφανώς με στόχο την επαρκή αεροδυναμική κάλυψη των ποδιών.
Κάτω από το φέρινγκ βλέπουμε μικρά σε μέγεθος προστατευτικά κάγκελα για το νέο εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα που φέρει επίσης μια μεγάλη σε μέγεθος προστατευτική ποδιά, κατασκευασμένη λογικά από αλουμίνιο.
Οι πληροφορίες που είχαμε στα χέρια μας δείχνουν να επιβεβαιώνονται με τους τροχούς της νέας Transalp να είναι ακτινωτοί και τον εμπρός να φαίνεται πως φτάνει σε διάμετρο στις 21 ίντσες. Οι σχετικά μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων μας δείχνουν επίσης πως η Transalp θα μπορεί να κινηθεί με μεγάλη ευχέρεια εκτός ασφάλτου, κάτι που άλλωστε χαρακτήριζε και τις προηγούμενες γενιές της, εκτός ίσως από την τελευταία (2007-2012) που είχε πιο ασφάλτινο προσανατολισμό.
Πέρα από την άνεση του αναβάτη τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, η Honda φαίνεται πως έχει δώσει μεγάλη προσοχή και στην άνεση του συνεπιβάτη, με τη σέλα να μοιάζει μεγάλη σε διαστάσεις και την άνεση να ενισχύεται από τις μεγάλες σε μέγεθος χειρολαβές που ενσωματώνουν στη σχεδίασή τους και πρακτική σχάρα.
Η μεσαίου κυβισμού Honda Transalp θα είναι η πιο προσιτή adventure πρόταση στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας και δεν αποκλείεται να κλέψει λίγη από την δόξα της μεγαλύτερης και ισχυρότερης Africa Twin λόγω της χαμηλότερης τιμής της αλλά και των off-road χαρακτηριστικών με τα οποία την έχουν προικίσει οι Ιάπωνες.
Πολύ ενδιαφέρον θα έχει να δούμε και την απόδοση που θα έχει ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας που θα μοιράζεται η Transalp με τη νέα γενιά του Street Hornet. Για την street μοτοσικλέτα οι φήμες κάνουν λόγο για μια απόδοση κοντά στους 90 ίππους. Η Honda είναι από τις εταιρείες που διατηρούν τις διαχωριστικές γραμμές στην απόδοση των μοντέλων τους, οπότε δεν αποκλείεται ο νέος κινητήρας να αποδίδει λιγότερους από 80 ίππους στην Transalp αφού ο μεγαλύτερος εν σειρά κινητήρας του 1,1 λίτρου της Africa Twin αποδίδει 105 ίππους.
Με τη Honda να τηρεί προς το παρόν επίσημα σιγή ισχύος για τη νέα μοτοσικλέτα της, τα πιο πιθανά σενάρια για την αποκάλυψή της είναι η έκθεση μοτοσκλέτας Intermot που θα πραγματοποιηθεί στην Κολωνία της Γερμανίας στις αρχές Οκτωβρίουv (4-9) ή η Διεθνής Έκθεση Μοτοσικλέτας EICMA που θα γίνει στο Μιλάνο της Ιταλίας έναν μήνα αργότερα στις 8-13 Νοεμβρίου.
Φωτογραφίες: Actumoto
Δείτε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ