Ποια είναι η ακριβότερη μοτοσυκλέτα στην Ελλάδα;

Ducati Superleggera V4, η ακριβότερη μοτοσυκλέτα στην Ελλάδα

Γεννήθηκε στην Ιταλία, είναι μοναδικά προηγμένη και η εξαψήφια τιμή που την ακολουθεί της δίνει τον τίτλο της ακριβότερης μοτοσυκλέτας της ελληνικής αγοράς. Ποια είναι;

Με τιμή καταλόγου που φτάνει στο απίστευτο, για τα δεδομένα των δύο τροχών, ποσό των 120.000 ευρώ, η εξωτική Ducati Superleggera V4 κατέχει δικαιωματικά τον τίτλο της ακριβότερης μοτοσυκλέτας της ελληνικής αγοράς, έχοντας στο ανθρακονημάτινο τσεπάκι της και άλλα πράγματα που την κάνουν μοναδική.

Ducati Superleggera V4 ακριβότερη μοτοσυκλέτα στην Ελλάδα
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έχοντας ως «βάση» το superbike Panigale V4, η Superleggera V4 (Υπερελαφριά στα ιταλικά) είναι η ισχυρότερη και παράλληλα πιο προηγμένη μοτοσυκλέτα που έχει βγει από το εργοστάσιο της ιταλικής εταιρίας, που δεν έκανε κανένα οικονομικό περιορισμό στην εξέλιξη της υπέρτατης αυτής superbike. Είναι επίσης η μοναδική μοτοσυκλέτα αυτή τη στιγμή στον κόσμο που μπορεί να κυκλοφορήσει νόμιμα στο δρόμο και έχει στάνταρ πλαίσιο, ψαλίδι αλλά και ζάντες κατασκευασμένα από ανθρακονήματα με τους Ιταλούς να εφαρμόζουν αεροδιαστημική τεχνολογία και συστήματα για να ελέγξουν την αντοχή τους. Αυτός είναι και ένας από τους βασικούς λόγους που ανεβάζουν την τιμή της Superleggera V4 σε αυτό το δυσθεώρητο επίπεδο για τα δεδομένα των δύο τροχών.

Στην τιμή των 120.000 ευρώ των μόλις 500 Superleggera V4 που θα παραχθούν (η παραγωγή της ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε εντός του 2020), η Ducati κάνει το «πακέτο» ακόμη πιο ελκυστκό καθώς δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους της να οδηγήσουν και το εργοστασιακό Panigale V4 R, με το οποίο συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike αλλά και την Desmosedici GP20 που συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP το 2020...

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η συνολική απόδοση της Superleggera V4 είναι πραγματκά... εξωπραγματική για μοτοσυκλέτα δρόμου. Χαρακτηριστικά η Ducati αναφέρει ότι ο επίσημος δοκιμαστής της εταιρίας, Alessandro Valia, σημείωσε στο Mugello χρόνο (με το racing kit και slick ελαστικά) με διαφορά κάτω από δύο δευτερόλεπτα σε σχέση με το Panigale V4 R SBK του Michele Pirro, με το οποίο ο γνωστός αγωνιζόμενος κατέκτησε το ιταλικό πρωτάθλημα το 2019!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από ανθρακονήματα είναι φυσικά κατασκευασμένο και το φέρινγκ της μοτοσυκλέτας, το οποίο ενσωματώνει τεχνογνωσία από το MotoGP και χάρη στις διπλές αεροτομές που φέρει, πιέζει τον εμπρός τροχό στο έδαφος με 50 κιλά κάθετης δύναμης, προσφέροντας έτσι σταθερότητα αλλά και καλύτερες επιταχύνσεις, αφού ο εμπρός τροχός αποχαιρετά πιο δύσκολα το έδαφος.

Τo 4κύλινδρο μοτέρ των 998 κ.εκ. αποδίδει 224 ίππους, για χρήση στο δρόμο και μπορεί να φτάσει στους 234 ίππους με την προσθήκη της εξάτμισης από τιτάνιο της Akrapovic που έχει εξελιχθεί ειδικά γι' αυτό. Το μοτέρ είναι 2,8 κιλά ελαφρύτερο από τον μεγαλύτερου κυβισμού V4 του Panigale, ενώ άλλα 6,7 κιλά βάρους «χάνονται» λόγω του ανθρακονημάτινου πλαισίου, ψαλιδιού και τροχών. Συνολικά, σε σχέση με το Panigale V4, η Superleggera V4 ζυγίζει 16 κιλά λιγότερο με το βάρος να φτάνει στα μόλις 159 κιλά. Η ζυγαριά πέφτει και άλλο, στα 152,2 κιλά με το τοποθέτηση της εξάτμισης...

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φυσικά τα περιφερειακά της Superleggera V4 είναι απλά κορυφαία και ενδεικτικά αναφέρουμε τις ακτινικά τοποθετημένες monoblock δαγκάνες Stylema R, της Brembo, τις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που προέρχονται από την Ohlins, αλλά και το προηγμένο ηλεκτρονικό «οπλοστάσιο», το οποίο δίνει παράλληλα τεράστιο εύρος παραμετροποίησης στον αναβάτη.

Η σούπερ συλλεκτική Ducati Superleggera V4 βρίσκεται ακόμη στον τιμοκατάλογο της ελληνικής αντιπροσωπείας και περιμένει όσους τυχερούς μπορούν να την κάνουν δική τους.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ